:: nieuw probleem met koppeling
-
MikeBijdrager
naja inpriciepe weer met kracht.. je zal de veertjes beetje moetten rekken zoadat de segmenten ( die aanelkaar zitten ) gewoon over die puntjes vallen.
kom op jongen spierballen!!:D
D’r zitten “kettingschakels” aan je schoenen, dit, samen met de veerkracht van de veren moet toch voldoende zijn om ze vast te krijgen hoor!
Probeer het maar, en anders ff trug naar de sportschool, kejje meteen die polsies ff verstevigen……:pest
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
zooo ik ben dom 😛 .. die 3 stukken zaten allemaal verkeerd tegen elkaar aan. En ik deed er telkens 1tje in en begon toen met al me kracht te trekken. Maar ik dacht heey misschien zit het verkeerd. Ik zet dat ding goed en kreeg hem in 1 keer erin ok maar dat was dat.
nu ging ik dus rijden. maar merk helemaal geen verschil met die nieuwe veertjes. Ik weet niet of het klopt maar ik hoor wel alsof al me vermogen in 1 keer komt maar ik voel vrij weinig van die trekkracht. moet ik minder sterke kopen ? Ze zijn zilver maar waren niet van een merk er stond gewoon vespa ciao op en die jongens bij die winkel zeiden dat deze ook moesten kunnen in plaats van die groene van polini ..
en als ik die motor uitziet hoor ik een klein knalletje uit me uitlaat
dus hoge toeren maar trekt niet.. iemand?
codaDonateur
Das dus ook niets.
Hele simpele oplossing is 2 veren eruit halen em vervangen voor de oude,dus dan heb je maar 1 “snelle” veer.
Heb ik ook altijd,en segmenten slijten niet scheef af of zo.
Als je harder wil optrekken koop je een 70cc 
50cc trekt nooit echt hard je kan wel eens de metaal kleurige uit het polini setje trekveren proberen.
je kan het zo bekijken.
polini setje
blauw=70cc+
groen=60cc+
metaalkleurig=50cc+
van malossi weet ik het niet die heb ik nooit gehad
is het waar wat Coda zegt anders dan doe k dat even.
codaDonateur
:?Nee ik hou je voor de gek
toen ik ze net erop had gezet was er een nieuw irritant geluid bij. maar na paar km gereden te hebben is het weggegaan.. bedankt coda
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.