Vespa-Ciao.NL
:: nieuw motorblok??

Home Forums Techniek Opvoeren nieuw motorblok??

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

1-feb
    Bijdrager

Het verschil dat ik merk met een vollewang kruk in mijn speedengine is dat de gasreactie wel weer dik omhoog gaat.

ritze
      Bijdrager

ouwwer kan die jonge niet beter een simo kopen ofzo?
        dan heeft ie zn sick blok

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

speedbuxy
        Bijdrager

1/2 :
          Het verschil dat ik merk met een vollewang kruk in mijn speedengine is dat de gasreactie wel weer dik omhoog gaat.

Ja ik spreek ook uit ervaring met de scooter en daar merk je er echt 0,noppes van.
          Maar ik zou het bij vespa ook niet snel monteren, mede voor de benziene doorlaat en ook omdat vespa,s carterhuis al belachlijk klein is van zichzelf:thumb

virgil
          Topic starter

hallo,

ik heb nog iets weet iemand of er nog zijinlaten te koop zijn

anders kan ik ook een speedengine kopen en dan een zijinlaat erop 2 caburateurs

ik ben er toch aan het denken de 100 van simonini te kopen zodat ik altijd iets super snels heb.

maar het is het probleem ik moet er mee naar belgië en daar word goed gekontroleerd.

gr.

green_white
            Bijdrager

zij inlaat moet je connecties hebben of goed opt forum of ebay kijken.

vespa-racer
              Bijdrager

zij inlaat kan je nog wel aan komen als je naar scooter zaakjes beld in het land vind je er wel een roermond bijv daytona er waren er pas nog 2 te koop op ebay duitsland.

net als wat edjuh zegt gewoon een derbi schakel ding kopen meer waar voor je geld en veel harder. ik heb er ook spijt van dat ik zoveel geld in me blokje heb gepompt maar ja

ritze
                Bijdrager

ja maar een vespa die 93 loopt zie je echt niet vaak.
                  en als mense het zien vinde ze het nog leuk ook, meestal.
                  maar die scootertjes die altijd leip en hard rijden kijkt niemand meer van op omdat het vanzelfsprekend is ofzo.
                  mja zij inlaatje moet je inderdaad goed zoeken of die van fons namaken
                  dan kan je ook met 2 carbu prulletjes rije, wilde ik eigenlijk ook

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                  Link naar Mijn collectie / Projecten.

virgil
                  Topic starter

hallo,

ik ben eigelijk van plan om de snelheid tot 110 op te laten lopen zodat ik een mooie en snele ciao heb
                    het word misschien toch de 100cc simonini daar valt dat zeker mee te halen.

gr

sjaak trekhaak

een paar posts hierboven zeg je nog dat je ermee na belgie moet, veel succes dan met je simo blok.

Edjuh
                      Bijdrager

Je hebt genoeg ideeen nu, tijd om iets te ondernemen.

Close.

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.