Vespa-Ciao.NL
:: Nieuw hier, Vespa SI

Home Forums Techniek Opvoeren Nieuw hier, Vespa SI

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

13’er carb is goed, cilinder ook (43mm DR is een goedkope maar goede cilinder), alleen die polini country zou ik achterwege laten…!

dan kun je beter een 2dehands proma circuit ofzo kopen 😉

pirminSI
      Topic starter

FonS :
        13’er carb is goed, cilinder ook (43mm DR is een goedkope maar goede cilinder), alleen die polini country zou ik achterwege laten…!

dan kun je beter een 2dehands proma circuit ofzo kopen 😉

oke, ik las dat de ervaringen daarvan niet zo goed waren, mischien eerst ff originele uitlaat gebruiken tot hij is ingereden en ik weet hoe hij rijd. en dan later nog ff uitlaatje bestellen.

hansieb
        Moderator

pirminSI :
          Haha, bedankt voor de tips..

wat vinden jullie van deze, set-up?

hij hoeft niet te vliegen, maar gewoon lekker trekken en een nette top.
          een Fijn forum is dit hier, aardige leden.8)

Hehe je moet je gasten ook te vriend houden 🙂

Ik zou echt voor een 43mm dr gaan , AC RACING hier heeft nu die 50cc athena uitgeveilde carter en too bad toen reed die 64km/h digi op mijn teller.

Wel leuk maar met een iets minder uitgeveilde setup en 43mm dr haal je ongeveer de same met meer power! onderin.

diac
          Bijdrager

tsja.. als je flink wil optrekken en een nette top is de 43mm DR niet de perfecte keuze..
            als je toch wat geld te besteden hebt zou ik gewoon voor een polini gaan.. dit is de beste keuze qua trekkracht.. maar als je het geld niet hebt is de DR evo een goede cilinder:thumb
            en inrijden op een originele uitlaat lijkt me niet echt slim..
            k zou ook voor een proma cc’tje gaan of een Leo HM ofso..

VespaAvanti
            Donateur

men neme een 60DR, een 13:13 carb een leuk uitlaatje (proma circuit is leuk om te beginnen) en een 80er poulie en het voldoet aan al je eisen.
              Lekker optrekken en mooi rond de 65/70 rijden!

diac
              Bijdrager

80 poelie is fijn voor een lekkere top en redelijke trekkracht.. maar met een 95 poelie haal ik met mijn setup ook de 70.. en brute trekkracht, dus ik zou gewoon allebij eens proberen 😉

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.