Vespa-Ciao.NL
:: Nieuw en hulp nodig

Home Forums Techniek Problemen oplossen Nieuw en hulp nodig

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Danny119758
    Topic starter

Na een aantal drukke weken examens, werken enz.
      Eindelijk weer eens tijd gehad om wat te sleutelen zoals jullie weten ben is dit mijn eerste brommer.
      En ik moet zeggen het is zo moeilijk helemaal niet! vooral niet als je plezier in het sleutelen hebt en geduld hebt! (plus vespa-ciao.nl checken als je ergens niet achter komt) Zodoende ben ik een heel eind gekomen met me brommer.

[thumb=datas/thumbs/8349-img_2987.jpg]8349-img_2987.jpg[/thumb]

Zoals jullie zien is hij nog niet helemaal af maar t einde is inzicht!
      Nu kwam ik er gister achter dat me gaskabel nog maar aan 2 ijzerdraadjes hing….
      t zelfde verhaal met de remkabels, dus die heb ik net besteld op jmpb.
      Veder verplaatste ik mijn brommer gister en kwam er achter dat ik wel heel veel compressie had, en zowel voor als achteruit compressie. Ik kon niet zo gauw bedenken waar het aan zou liggen… dus meteen maar op de site gekeken en daar stond dat het ringetje tussen de koppeling en vliegwiel verkeerd zou zitten. Na dat ik die omgedraaid had was dat probleem idd opgelost. (vrij onlogisch hoe dat ringetje zit trouwens:lol of ben ik de enige die dat vind?)

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit of ik vario ga rijden, aangezien het een investering is van 100eu+ en ik weet niet of ik het dat wel waard vind. Het afstellen van de vario heb ik ook nog nooit gedaan dus vandaar. (lijkt me trouwens wel leuk om een keer te doen)

Hebben jullie nog ideetjes voor verbetering van het uiterlijk van me brommer?
      Ik vind hem stiekem wel heel gaaf worden en kan niet wachten tot ik er mee kan rijden!

Wilk1985
      Moderator

Mooi werk! Leuk dat je het zo naar je zin hebt met het sleutelen. Vario is wel gaaf hoor, je gaat er keihard van optrekken en je hebt weer wat te sleutelen. Het betekent wel weer meer bewegende delen die slijten en je brommer gaat wat meer toeren draaien dus wat meer verbruiken. Maarja als het ook je hobby is maakt dat niet uit natuurlijk.

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.