Vespa-Ciao.NL
:: Nieuw cil.. hoe snel

Home Forums Techniek Afstellen Nieuw cil.. hoe snel

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Pjear
    Topic starter

Zo lang gleede dat ik hier heb gepost maar ga me Ciao tog weer verzekere heb weer zin in 🙂

Heb me brom late zandstralen en word dus opnieuw gespoten. en heb me een 80cc cil van polini besteld is nu onderweg,

Nu heb ik
      *Speed engine Carter
      *70cc polini
      *Malossie filter (voor de helft en kous over gepleurd ) ging tijdelijk beter maar nu niet meer 😛
      *top racing krukas en wat aan geslepe
      *13/13 carb en 75 sproeier

Liep redelijk maar niet snel gnoeg

met grote poelie trok dit best chill en met kleine ging dit wel lekker snel heb hiermee niet meer op de rol gestaan 🙂 maar ben es naast de auto baan gaan rijde en hield de vrachwages net niet bij 🙁 mjah weet niet hoe hard die dinge rijde daar …

Ik ben benieuw wat ik met die 80 cc kan bereike iemand ooit deze setup gehad of gwoon een idee zou de 90 km te hale zijn?
      Dan ben ik wel weer even zoet 🙂

roy hef
      Bijdrager

als je het goed doet is de 90 wel te halen!;)

pleasure
        Bijdrager

Reken maar op ruim 80 km/h met de 80cc 😉

Pjear
          Topic starter

8) dan ga ik het probere goed te doen

.-{2F4OV}-.

Hier is eigenlijk al een topic voor pjear…;)
              Het “hoe hard zal ik gaan topic”…

Maar de 90km/u moet wel te hale zijn :thumb

Edjuh
              Bijdrager

Welkom terug!

Ik heb ben zelf nooit harder gegaan dan 70 met een 46mm polini, maar dat zal wel aan de afstelling gelegen hebben, en/of de uitlaat.
                Dat mis ik trouwens in je setup, uitlaat is wel belangrijk natuurlijk, misschien moet je zo’n malossi ding proberen of anders een polini SP/ Proma cc.

Ik sluit hem trouwens want zoals 2fo4 zei; hier hebben we het ‘Hoe hard zou dit gaan’ topic voor.

ciao.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.