Vespa-Ciao.NL
:: nieuw carter

Home Forums Algemeen Oude topics nieuw carter

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lateralboy
    Topic starter

heb me gister een compleet nuuw carter gekocht maar nu heb ik een probleem ik kirjg mun zuiger niet meer in de cilinder en die kabel die van het carter naar de bobine gaat die is een beetje kort kan ik gewoon die overknippen kroonsteentje ertussen en dan nog een stuk van die oude kabel van ut oude carter?

Vespaflappie
      Bijdrager

jah dat kan…Let ff of je zuigerveertjes goed zitten; het moet passen

lateralboy
        Topic starter

ok dan ga ik maar weer eens verder kloote
          hopen dat ut lukt

Cobra
          Bijdrager

Heb ik ook wel eens ja, Normal lukt het goed, maar af en toe?? :((:((
            Het is vaak/altijd de zuigerveer. Probeer je kop er rustig bij te houden hehe, alhoewel dat af en toe niet makkelijk is.

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Wat ik altijd doe is dit, je cilinder in je handen nemen (nog niet in het blok dus) je doet de zuiger met de zuigerveren er al in. nog niet helemaal maar gewoon dat de zuigerveren al in de hemd zitten en de pistonpen gat nog kunt zien, dan steek je je cilinder over je tapeinden heen en dan moet je je drijfstang van je krukas in je zuiger halen, pistonpen erin en de veertjes en dan rustig je cilinder eroverheen doen.

succes

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.