Vespa-Ciao.NL
:: nieuw blok

Home Forums Techniek Problemen oplossen nieuw blok

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ollie
    Topic starter

@ hansieb ja heb gechoket heb m zelf eraf gehaald om te kijken of hij wel goed was aangesloten
      @ arvidw heb sproeier 82, 88, en 92 peprobeerd

geen verschil qua wat voor geluid het maakt.
      ik ga zo naar de scooterzaak even kijken of ze wat slappere klepjes hebben

nog bedankt voor alle hulp!

Honda_mbiloss
      Bijdrager

kan ook zijn dat je zuiger verkeerd om zit, misschien ook nog even goed om naar te kijken. Heb je ongeveer dezelfde problemen.

ollie
        Topic starter

nope die zit goed met de pijltje naar het uitlaat poort, ik denk nog echter dat het iets met de klepjes heeft te maken

ArvidW
          Donateur

Hoe dik zijn die klepjes, heb je er foto’s van?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

ollie
            Topic starter

http://www.mijnalbum.nl/Album=XFVQU6CL hier heb ik 2 foto’s van hoe dik en welke membraan
              dit zijn ook de plaatjes die je op jmpb kan bestellen

deze krijg je bij de mallossi zij inlaat geleverd

MHR
              Bijdrager

wat denk je van valse lucht? alles los halen en smeer het eens in met vloeibare pakking, wel ff ontvetten met remreiniger.

of probeer eens een andere carb,dees ziet er niet fris uit,kan iets mee mis zijn natuurlijk.

ollie
                Topic starter

deze carb is het niet dit is 21 mm ik heb zelf een nieuwe 19mm

Honda_mbiloss
                  Bijdrager

Als je via het luchtfilter remmereiniger erin spuit, en hij dan wel aanslaat zijn het iig niet je klepjes lijkt mij, ook omdat je bougi wel nat word.

Al een nieuwe bougi erin gezet? Misschien een kleinere sproeier proberen?

MHR
                    Bijdrager

kzou toch naar valse lucht zoeken, had dit ook met mijn 2de reedvalve, die wou alleen lopen op sproeier 108 en shoke erop.

stationair lopen kon ik al helemaal vergeten..

ollie
                      Topic starter

me bougie wordt tog niet nat, heb me toen mis gekeken omdat ik toen benzine de kop had gespoten, dan wordt hij wel nat.
                        dus heb even later hem droog gerend en toen met choke en alles geprobeerd toen werd de bougie niet nat

hansieb
                        Moderator

Klepjes zitten wel snor , dat zijn gewoon std kleppen.

Misschien even met een spuit wat benzine in het membraan spuiten en wat voorin bij de kop, zodat die een paar slagen maakt en aangaat.
                          Door de compressie zal die dan wel benzine gaan aanzuigen.

Er zit ook nog zeker weten genoeg benzine in ? en de benzinekraan is ook goed?

MHR
                          Bijdrager

probeer het eens zonder sproeier,dan moet je bougie toch wel nat worden..

mijne loopt gewoon zonder sproeier, maar meer dan halfgas ist bwooaap en is ie verzopen.

ollie
                            Topic starter

leuk nu loopt er benzine uit langs me pakkingen van de zij inlaat!
                              verdamme komt steeds meer bij kijken.. en de draad is eruit van waar een bout in moet van een zij inlaatje.
                              nja ik denk dat ik hem door iemand ga laten maken ik ben er helemaal zat van..

iemand die wat bij wil verdienen pm me maar.

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.