help help help!!
ik heb een paar weken geleden een ciao gekocht die was zonder blokje , die heb ik er apart bijgekocht en toen moest ik hem dus toen zelf inelkaar zetten toen dat was gedaan werkte hij niet , beetje gekloot met de carbarateur en toen dee hij het hij ging alleen maar rond de 30 (is wel een bromblokje) ik was toen wel al vanplan een nieuwe cilinder te kopen dus dat heb ik toen gedaan (uiteindelijk bleek het om een kapotte koppakking te gaan )toen ik eenmaal de nieuwe cilinder had gemonteerd was er geen beweging meer in te krijgen , om het verhaal kort te maken zet ik nu even neer wat ik allemaal nieuw heb gekocht en wat dus mijn pogingen waren om hem te laten werken :
Standaard krukas van marktplaats
Alfaerre 43mm 65cc cilinder
compleet revisie setje
contactpuntje
nieuwe bougie
nieuwe dellorto 13/13 carbarateur
malossi filter
nieuwe tapeinde (oude waren een beetje krom):pest
het probleem nu dus is dat als ik hem helemaal inelkaar heb dan gaat de krukas stroef en slaat ie niet aan , compressie maakt ie niet en als is aan de krukas draai dan gaat ie eerst wel goed maar zodra de zuiger bij de top komt gaat het stroefer (misschien is dat de compressie xD ) wel als ik de decompressie kabel aantrek gaat het soepeler maar slaat ie nogsteeds niet aan , duss dat is zo beetje mijn probleem , alle hulp is welkom
gr, Nick