Vespa-Ciao.NL
:: niet starten vespa ciao

Home Forums Techniek Problemen oplossen niet starten vespa ciao

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ProjectMargain
    Topic starter

hallo,
      wij hebben overlaatst een vespa ciao op de kop kunnen tikken maar nu heeft deze enkele problemen.
      eerst en vooral krijgt gy niet genoeg benzine. hij startte even maar viel altyd weer stil vanaf we een beetje gas losten.
      op een dag konden we even rijden (300m) en viel weer stil.
      we besloten de blok uiteen te halen en weer terug te monteren maar nu start hij helemaal niet meer.
      de zuiger beweegt geen en weer maar krijgt nog steeds geen en weer maar krijgt nog steeds niet genoeg benzine en ik heb de indruk dat hij niet meer vonkt.( er zaten enkele krassen op de zuiger en roest op de krukwangen.
      nu probeerde we hem weer te starten en kwam er rook uit de linkerkant van het blok waar onsteking achter zit. geen constante rook alleen maar als hij moest vonken.
      dus wat moeten we nu het best doen op hem weer aan de praat te krijgen.
      alvast bedankt ProjectMargain

hansieb
      Moderator

Zie [url]/page.php?id=188[/url]

ProjectMargain
        Topic starter

hansieb :
          Zie [url]/page.php?id=188[/url]

had ik reeds al gezien maar krijgt voornamelijk geen benzine dus wat moet ik doen ( dat zo weining mogelijk kost

mvg ProjectMargainz

Crullie
          Donateur

Roest op de krukas zeg je ?, zit er dan ook geen roest in de bezinetank dat daardoor de beziene toevoer van tank tot in de carburateur verstopt zit met roest deeltjes.

Even controleren en schoon maken !

TICKLING BARN
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.