Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › Niet op toeren willen komen + filmpje
- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door citta-rick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 april 2012 om 20:49 #236894
Als je met de boormachine start (filmpje) en hij slaat aan drijft hij de boormachine aan als je niet “doorboord” totdat je hem wegtrekt. Dan draait de moer los en slaat inderdaad je spie stuk:'(
succes
13 april 2012 om 21:01 #237698Ik start heel vaak met de boormachine.
Dus dat zal het vast idd wel weer zijn ja.
Morgevroeg gaat heel het spulletje uit elkaar.
En laat julie daarna direct weten hoe of wat.13 april 2012 om 21:56 #236895Twinboxer, nou daar heb ik nog geen last van gehad gelukkig. Maar als je goede passing hebt zal dit geen probleem zijn (:
14 april 2012 om 15:02 #230551Zo weer een update.
Heb vandaag heel t blokje uit elkaar gehad, Alles schoongemaakt, opgeschuurt, stevig vastgezet.
Spietje weer vervangen (was idd kapot) niks meer met boormachine gestart, en alleen aangeduwd.
Eerste run ging heel goed, zonder luchtfilter gestart en hij ging als een speer er weer vandoor.
Alleen stotterde hij heel af en toe en hield in, kwam weer thuis en ging werken.
Ging weer stukje rijden zonder luchtfilter , nee leek weer alsof die verzoop en ging gewoon niet verder.
Dus luchtfilter erop geknald (malossi) loopt nog beroerder, en leek wel alsof hij echt helemaal bezoop.
Hij komt gewoon niet op toeren en gaat niet door.
Zit dus alweer een nieuw spietje in en een nieuwe bougie erop, krijgt genoeg benzine en vonkt goed.
Heb hem net 5 min laten pruttelen en af en toe volgas gehouden en bougietje gecheckt.
Is aan de ene kant koffiebruin en andere kant spierwit, met aan de ’t randje wat olie.
Ik zit nu zelf te denken dat er toch nog steeds iets mis is in de ontsteking ( maar wat?)
Of valse lucht of (sproeier kan het niet aan liggen, want heeft van te voren altijd met dit setup gelopen en goed ook.)bvd
14 april 2012 om 15:13 #236156hee tommetje
dit heb ik laatst ook gehad, echt precies hetzelfde.
ik heb toen de condensator en de contactpunten vervangen, die waren dus op.
nu rijd het weer als een zonnetje!
100% de cp of condensator dus14 april 2012 om 15:16 #236157Emilee , de condensator is paar dagen geleden vervangen.
Dus daar ligt het denk ik dan niet aan.
En de cp’s ja ik weet t niet,.14 april 2012 om 15:20 #236158dan zou ik zoiezo even de contactpunten vervangen!
bij mij deed hij het gelijk weer:)14 april 2012 om 15:21 #231024Dan ga ik het een laatste kans geven de 2 metalen plaatjes goed op te schuren en dan wat verder open te stellen dat ze alsnog 0,45 staan ( wat dan 6 is ofzo)
Als het dan nog niet goed is, ga ik nieuwe puntjes kopen.
Laat julie weer meer weten, bedankt emilee14 april 2012 om 17:51 #239004het maakt niks uit of die 5 dagen oud zijn als die op een of andere manier verkeerde stroom krijgen kan het zo misseboel wezen.. ik had echt even een andere cp en condsator geprobeerd!
14 april 2012 om 17:57 #239005ik heb ooit, een nieuwe spoel gekocht bij jmpb, dus zou je zeggen dat deze ook goed is,
en bij de bromboer kreeg ik de rekening voor een nieuwe spoel en mijn nieuwe van jmpb erbij,toch een fout ontwikkeling dus nieuw wilt niet zeggen altijd goed.
14 april 2012 om 19:14 #238100Problem fixed!
Cp’s waren vies en doorgebrand, geschuurt alsof me leven er van af hing met een nagelvijl.
En ja hoor de citta blaast weer de straat over!
Bedankt voor ’t meedenken iedereen, ik kan weer verder.gr
15 april 2012 om 09:02 #238286gelukkigmaar, wist bijna zeker dat het de cp waren:)
probleem hier vaak meegemaakt:)
suc6 met je citta:) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.