- Dit onderwerp bevat 91 reacties, 34 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 10 maanden geleden door Noetiepoerker26.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 oktober 2011 om 06:30 #490644
MOlossi?
27 oktober 2011 om 08:02 #490645@supersi
ik heb hem eerst doorgezaagd en toen een buis eromheen en vastgelast ja, alleen was hij toen te lang 😀 en moest er een stukje tussenuit en weer vastgelast worden :P.
oja haal wel eeerst die veer ervanaf want die gaat anders kapot :!@dylan
ja de ”molossi” leeuwen, ik was op het eind toch niet al te serieus meer bezig en toen kwam er nogal onzin uit mijn mond, 😛 daarom zijn het nu de ”molossi” leeuwen27 oktober 2011 om 13:15 #490648niemand :
hij trekt in het begin best goed en dan trekt hij heel langzaam door naar de top. (dit ligt waarschijnlijk aan mijn uitlaat)Dit ligt zeker weten aan je uitlaat.
Ik had deze nog niet vernomen anders had ik je wel meteen een ander aan geraden.
Want dat langzaam naar z,n top is een perfeckte beschrijving van dit soort pijpjes, en vind de top van 65km dan zelfs nog wel netjes gezien deze meestal ook niet erg hoog ligt bij dit soort type,s
Ik raad je ook echt aan om een ander pijpje te gaan zoeken, want daar komt je blokje zeker weten een stuk meer mee tot leven
Alleen zou ik geen echt advies weten welke gezien de cc al niet past.
(want mijn advies was een cc of top one geweest:D)27 oktober 2011 om 14:01 #490650bedankt voor je reactie speedbuxy,
ik heb een proma cc gehad en daarvan waren de prestaties redelijk goed (met de dr50) maar toen paste hij niet meer met mijn voorspatbord en heb ik hem mer ciaohorst geruild voor de autisa :D,
ik zat zelf te denken aan de leovince siluro, is deze goed en is die nog ergens te krijgen? (ebay en google geeft niks)maar net kondigde het volgende probleem zich al aan :con,
mijn achterband loopt aan op mijn veren… wat nu?27 oktober 2011 om 14:19 #490652Er staat nu wel een suliro op ebay hoor KLIK
Alleen moet je bij deze persoon wel pas bieden in de laaste 30sec anders overbied hij jou met een fake account in de hoop de prijs op te drijven.
Maar denk wel dat dit pijpjes erg leuk loopt op je autisa
(en sound is sowieso master8))En je veren kan ik je niet mee helpen ben (nog) niet thuis in bravo.
Maar misshien de veren omdraaien een optie? (die zie je bij citta en si ook wel veel)
En anders een minder brede band:lol27 oktober 2011 om 14:28 #490653oeh die uitlaat is me toch iets te duur 😮
maar misschien wil iemand wel een uitlaat ruilen tegen een van mijn onderdelen verkooptopic KLIK die ook redelijke prestaties heeft.en ik vind het vreemd dat die band aanloopt want het zijn originele veren en een originele band 😕
hij loopt wel maar aan 1 kant aan en het wiel zit er een klein beetje scheef in.27 oktober 2011 om 15:06 #490655zit je achterwiel nog goed vast?:P kan daardoor ook komen, zoniet, een afstand ring gebruike dan zou het moeten zijn opgelost i quess
27 oktober 2011 om 15:28 #490656achterwiel zit goed vast, afstandsringen heb ik ook al geprobeerd
29 oktober 2011 om 11:40 #490672het probleem is opgelost 🙂
omdat ruud (beunciao) perse mijn voetenplankjes moest monteren drukten die dat kleine ”spatlapje” aan mijn achterspatbord tegen mijn band aan :con, dus een klein stukje erafgehaald en hij maakt geen geluiden meer =).even voor de duidelijkheid een foto’tje
10 december 2011 om 16:04 #491307weer ff een update:
gisteren bij beun_ciao keihard gebeund,
met behulp van beun_ciao’s gigantische zooi hebben we wat gevonden waarmee je heel fijn voorbochten van uitlaten mee kunt maken.
wie het als eerste raad wat het is wint een gratis voetreis naar rome
hier de plaatjes:

10 december 2011 om 16:54 #491308ik zal maar niet meeraden of wel?:D
10 december 2011 om 17:01 #491309Tentstokken?
10 december 2011 om 17:05 #491310Zadelpen fiets zadel!
Kom maar hier met die prijs. 😀10 december 2011 om 17:16 #491312Jarco :
Zadelpen fiets zadel!
Kom maar hier met die prijs. 😀gefeliciteerd, je hebt het goed geraden.
hierbij heb je de gratis voetreis naar rome gewonnen, verblijf moet je helaas zelf betalen 😀10 december 2011 om 17:25 #491313
Netjes, ben jaloers! Balen dat ik niet optijd heb geraden 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.