Vespa-Ciao.NL
:: Niels Pinasco vario citta

Home Forums Perso’s Projecten Niels Pinasco vario citta

4 berichten aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

crossfreak
    Bijdrager

klot die ophanging wel???staat een beetje te extreme om hoog

Edjuh
      Bijdrager

crossfreak :
        klot die ophanging wel???staat een beetje te extreme om hoog

Staat wel mooi, bij jou hangt hij juist teveel omlaag vind ik.

Niels, ik bedoel de boosterpoortjes, die nu ‘blind’ zijn, dat wil zeggen ze zijn niet open op het cilinderhemd. De rest van de poorten van die cilinder zijn al zo klein dus ik zou die poorten zeker bewerken gezien je carter er ook de poorten voor heeft. Anders blijft het toch een wat te tam blok.

Ik heb het zelf ook gedaan, foto’s volgen.

Niels
        Topic starter

Staat wel mooi, bij jou hangt hij juist teveel omlaag vind ik.

Niels, ik bedoel de boosterpoortjes, die nu ‘blind’ zijn, dat wil zeggen ze zijn niet open op het cilinderhemd. De rest van de poorten van die cilinder zijn al zo klein dus ik zou die poorten zeker bewerken gezien je carter er ook de poorten voor heeft. Anders blijft het toch een wat te tam blok.

Ik heb het zelf ook gedaan, foto’s volgen.

Oke, ik snap welke ”blinde poorten” je bedoeld, ik ben benieuwd hoe je ze open hebt gemaakt dan! Want het is idd zonde dat ze niet open zijn. Hoe loopt hij dan in vergelijking met eerst?

barend f
          Bijdrager

ziet er goed uit neliz!!! :thumb

ps: niels ( zet die mooie lompe foto van mij er dan ook ff op:p :thumb

4 berichten aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.