- Dit onderwerp bevat 48 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 11 maanden geleden door barend f.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 maart 2007 om 19:12 #446187
rijke stinkert 😉 mooie shit heb je daar ligge allemaal
20 maart 2007 om 19:15 #446188Bo3T :
rijke stinkert 😉 mooie shit heb je daar ligge allemaalDankje:)! Rijk wil ik ook niet zeggen haha, ik heb veel spullen goedkoop kunnen kopen en weer wat dingen verkocht enzo;)! Daar heb ik bijvoorbeeld de pinasco cilinder van kunnen kopen:).
20 maart 2007 om 20:06 #446192Leuke spulletjes, maar je hebt zeker spullen laten poedercoaten bij Novatec?
Als ik het goed zie heb je dezelfde kleur als mij, antraciet grijs metallic?
20 maart 2007 om 20:18 #446195haha niels is zeker rijk! werkt bij BRAAMS dus pas op!
klasse ziet er goed uit20 maart 2007 om 20:19 #446196Ja klopt! Ik heb hem bij novatec laten coaten, ik wou het toen samen met jou laten doen als je dat nog weet:con. Alleen dat duurde toen even dus had ik mijn citta alleen laten doen. En je voorspatbord heb ik nog op mn citta zitten
!@ barend de :bier drinker;)
Haha zeker braams is de shit man! Bulten met geld verdien je daar jij kan het weten;). We moeten snel weer prutsen aan de Pinascotjes:) DEPS en 80 alu.
20 maart 2007 om 20:42 #446197
stfu>>zat net ff te kijke naar je kleuren combo, en kwam tot de conclusie dat de kleuren combo vrijwel identiek is aan die van mij
20 maart 2007 om 22:17 #446205Klopt ik zag die van jou ook al
ziet er goed uit! Komt er nog chroom ofzo bij of blijft die echt alleen antaciet met zwart?20 maart 2007 om 22:27 #446206Mooie speed engine en snelgas zeg! Alles nieuw gewoon? Goed geregeld zeg :D…
Dat snelgas heb ik nu ook, is zeker goed!!!
suc6, ik wil het alles zien als het af is…
20 maart 2007 om 22:32 #446207Haha ja helemaal nieuw man echt super
;)!Ja pff die andere troep was ook wel heel kut. Sta je daar opeens in haren aan je gas te roppen maar kom je niet vooruit, is de kabel geknapt:con. Als die af is komen barend en ik langs en komen we de sprocatti rakker bekijken:D.
Hoop dat je snel zo’n cdi vind.
20 maart 2007 om 23:11 #446208Hey Niels, je gaat toch wel die boosterpoortjes openmaken he?! Die normale poorten zijn al zo klein, het zou zonde zijn als je die bovenste niet geheel gebruikt.
Verder, mooie citta en mooie setup!
21 maart 2007 om 13:15 #446216Edjuh :
Hey Niels, je gaat toch wel die boosterpoortjes openmaken he?! Die normale poorten zijn al zo klein, het zou zonde zijn als je die bovenste niet geheel gebruikt.Verder, mooie citta en mooie setup!
Dankje edjuh:)! Maar welke boosterpoortjes bedoel je precies, want er valt niet veel open te maken eigelijk. :con Dus ik ben benieuwd welke je precies bedoelt?
11 april 2007 om 10:12 #446771Afgelopen week het blok in elkaar gezet! Alleen er zijn nu even wat problemen met het aanlopen, maar dat komt goed hoop ik.
Hier wat foto’s van het sleutelen.

Altijd een beetje vloeibare pakking + een std pakking zodat hij zeker geen olie lekt.

Krukas erin.

Foto’s van het geheel volgen snel:).
Owja en we hebben ook nog een cali gemonteerd op barends race monstertje, moi dat ding rijd als een beest.
14 april 2007 om 19:11 #446839Nou na veel gekloot doe het blok het eindelijk! Eerst kon ik hem niet starten vanwege een vsnaar die niet helemaal meer lekker was. Toen was de spie kapot en was het aan drukken en direct weer uit gaan. Maar alles is nu opgelost:D, het starten gaat soms nog niet helemaal soepel maar het gaat de goede kant op
. Verder rijd de cilinder lekker, alleen de sproeier is nog niet helemaal goed naar mijn idee. Er zit nu een 70 in maar de bougie is nog zwart, dus ik ga denk ik een 68 proberen. Deze sproeier maat had .-{2F4OV}-. volgens mij ook in het zelfde blok zitten? Maar het belangrijkste is ”hij loopt” :D!
14 april 2007 om 19:31 #446840Heerlijk zo snel zonder helmpie ! 😉
Oee, een Citta met die Calibrata staat vèt!
Leuk blokje heb je zelf ook trouwens.14 april 2007 om 19:34 #446841Dankje!
Ja de calibrata is echt een super pijp, hij zit dus op de citta van barend f met een 80cc polini + speedengine en vario. Maar de cali rijd echt stukken beter dan bijvoorbeeld de ninja. Echt hij heeft constant een boost hehe. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.