- Dit onderwerp bevat 222 reacties, 29 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 6 maanden geleden door TIES3930.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 februari 2020 om 12:35 #793128
@daniello ik maak wel even een foto als ik eraan toe kom 😎
@herr flick zeker een mooie en aparte kleur! Ben benieuwd hoe dit gaat afsteken met de witte delen2 februari 2020 om 20:51 #793154Vandaag een goed begin gemaakt met de Si. De kleuren combi blijkt best cool 😎

Als de witte delen zijn gemonteerd zal het er nog beter uitzien. Daar komen we snel achter.2 februari 2020 om 21:07 #793155Progresssiee man 😎 goeie zaak. Gaat de radiateur een beetje passen? Kom je nu goed bij
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel2 februari 2020 om 21:59 #793156Gaan we de volgende keer naar kijken, moet ook nog een beugeltje ervoor maken. Maar er is volgens mij wel ruimte genoeg. Even kijken of ik de kabelgootkap er wel of niet onder maak🤔
2 februari 2020 om 22:23 #793157Je gaat met Evo rijden toch? Ik zie geen gaten in je brug om de carburateur af te stellen. Zou zonde zijn om nu weer in je brug te boren 😆
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel2 februari 2020 om 22:55 #793158Nice work.
Kan je eens een closeup maken van de lak, kunnen we eens beter zien waar je nu eigenlijk voor gegaan bent.
Ik wilde de Grimeca’s ook wit laten coaten, maar gaat hem denk ik toch niet worden…wit is zoooo smettelijk! Vandaag na het omleggen van de banden flink liggen poetsen op mijn Ciao velgen…en dat zijn maar 4 spaaks….
Passend rempotje heb ik gevonden als het goed is. Komt van een Ciao spaakwiel. Morgen weet ik meer.
3 februari 2020 om 02:19 #793162De basis is er. Ik ben benieuwd wanneer alle andere witte delen erop zitten hoe dit staat?
3 februari 2020 om 03:58 #793163@Herr Flick ik ga inderdaad met een EVO rijden. ik heb inderdaad.geen gat gemaakt, hier had ik ook niet aan gedacht trouwens. Ik zal proberen of ik er een nette oplossing voor kan verzinnen zonder de lak laag te verpesten.
@Daniello het witte is inderdaad zeer smettelijk maar toch steekt het mooi af tegen de blauwe lak!Wat de rempotten betreft zat ik te twijfelen of het een si of ciao rempot was… maar ciao dus, top dat je er een gevonden hebt.
Qua lak is dit de beste foto op het moment.

@martino ben ook zeer benieuwd naar het geheel, en nog bedankt voor de tips en adviezen👍👌3 februari 2020 om 09:31 #793165Gaaf man zo’n dikke flake erin. Zeer zeker mooi met de witte wielen. Ach ja wie mooi wil zijn, moet…… 😎
3 februari 2020 om 12:34 #793170@Daniello het is een keer wat anders he met die flakes. Straks met alle witte accenten zal dit vast vet staan 😎
3 februari 2020 om 12:47 #793176Zoals ik in Joor z,n perso aangaf is blauw niet echt mijn kleur. Maar vind dit er toch wel veel verwachtend uitzien en denk dat dit met witte delen idd een mooie combo word
3 februari 2020 om 15:52 #793185Ik zou die flakes wel eens in een flimpje willen zien met een spotlicht er op.
Je zou op het frame nog wat zonnen,planeten, melkwegen en zwarte gaten kunnen spuiten.
En dan een paddo innemen, om het effect compleet te maken. 😎4 februari 2020 om 01:05 #793203@speedbuxy thanks. Vd week komen alle witte delen binnen als het goed is. Dan gaan we het zien 😎
@zevenenergie als we wat verder zijn maak ik wel een filmpje van de flakes 😈 de rest laat ik wel achterwege haha5 februari 2020 om 08:30 #793222@daniello het is een keer wat anders he met die flakes. Straks met alle witte accenten zal dit vast vet staan
Dat weet ik wel zeker! Ik had wel om eea te breken wat delen zwart laten coaten, zoals bijvoorbeeld brug en kroonplaten.
Maar gaat zeker gaaf worden.
Ben benieuwd.
13 februari 2020 om 23:16 #793480Mocht er iemand overwegen een nieuwe speedengine te halen, denk hier goed over na. De “nieuwe” carters worden volgens mij gemaakt met een andere/nieuwe mal. Deze bevat erg veel slechte afwerkingen en bramen.
Ik heb deze samen met een kameraad in elkaar gezet voor een ander , en eerst hebben we de zichtbare bramen in het carter weg gehaald, daarna de krukas geplaatst, maar deze liep vast op het inlaatvlak. Ik hoop het nu verholpen te hebben maar het kost een hoop extra werk, ik had al slechte ervaringen gehoord over de nieuwe carters, en dat is bij deze bevestigd. Iets wat wel een beetje afbreuk doet aan mijn goede ervaringen met polini.
Paar plaatjes ter verduidelijking. Het betreft een nieuwe mazuchelli krukas trouwens. Het probleem is opgelost door de braampjes weg te halen met een schuurschijfje welke in de fotos staat.

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.