- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 2 maanden geleden door Nick_orginelli.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 januari 2007 om 16:27 #283760
ey mensuh!
ik ben dus Nick, mijn vespa hobby is op mijn 16e begonnen, achjah je bent jong en je wilt wat he:D. Velen hadden een scooter maar die vond ik toch wat duur! Ik heb een vespa aangeschaft
hier wat foto’s:

voorkant

linkerkant

rechterkant

schattig he zoon hondenpootje:lolset-up:
alles orgineel:D ( duh, hoe denk je dat ik aan die naam kom;):lol)
Ik heb hem eerst met een vriend schoongemaakt(was ook wel nodig:D) toen hebben we alles eronder
uitgehaald en zo een tijdje op gereden (want ik had nog geen certificaat). Hij reed toen ong. 50 km/h. Toen is van ut een op andere moment de zuiger aan de krukas vastgesmolten ?:con Daarna liep hij weer, maar duurde erg lang om te laten maken.Ik wilde hem toch een beetje pimpen: dus ik d8 zwart met blauw, das wel wat.
foto’s:

Dit is het frame na behandeling met verafbijt, duurde maar 10 minuten:D
– eerst wat velgen gehaald (waar later gvd een snorklok in bleek te zitte:boos)
– daarna nog een polini top one gehaald (de trekkracht was best indrukwekkend en hij liep zoon 55km/h)
foto zomer 2006Nu anno 06/07 is er nogal wat veranderd:
Ten eerste een ander frame -> die andere kwam niet door de keuring.
Weer opnieuw gespoten met primer, zwarte glans lak, en blanke lak:D)
ik kon van een vriend voor redelijk weinig geld een org. vario -> dus ik d8: Yes! trekkracht.
ik kreeg die vario niet aangelopen (moet je eens proberen in de zomer (35graden), het zweet stroomt over je pens)
dus toen een kickstart gekocht om dit probleem te verhelpen.Actuele foto’s/filmpjes volgen nog;)…..
Moet wel bekennen dat ik hem nog lopend moet krijgen.
ik hoor wel wat je ervan vind….
20 januari 2007 om 16:34 #445032Hey nick. Ding ziet er wel heeel ori uit:P Ik hoop dat de foto’s al verouderd zijn? Of blijf je trouw aan je naam:)
Tjoenen die handel!
gr.
edit: hey ik zie al wat!
Mooie kleur blauw, precies die ouwe van flappie.
20 januari 2007 om 16:38 #445033Komt die 42mm er ook op?
Mooi bijna standaard ding:p.20 januari 2007 om 16:42 #445034die komt er vast wel eens op, moet ik wel nog inrijden dan -ivm nieuwe zuiger ( 45 euries:D)
20 januari 2007 om 16:44 #445035mooi brommertje nick!
heb je ook een foto van hoe hij er nu bij staat met vario en kickstart?
volgens mij ziet dat er echt vet uit onder jouw brommer
20 januari 2007 om 16:47 #445036Actuele foto’s volgen nog, nu ligt bijv de CDi nog gewoon op het blok:D;) (testfase he)
20 januari 2007 om 17:31 #445037Ik hoop dat je hem aan het lopen krijgt met die ontsteking van rico.. Anders moet je eens gaan kijken of alle pakkingen/keeringen nog goed zijn of preventief vervangen.
Succes ermee en die velgen zijn echt nice

20 januari 2007 om 18:38 #445039Kleine Update !!!
—————————————————————————-De vespa liep!! de kickstart doet het alleen nog niet:| en hij loopt maar 10-15 km dus morgen nog eens heen kijken want nu ist donker;)
@ marco (polini-ciao) dankjewel voor deze kutfoto:D
maar het is toch jammer dat er geen vespa fiets was, anders had ik geen Puch fiets gekocht:D—————————————————————————–
ik reed maar 15km/h omdat er een rotversleten zuiger in zat en had dus nogal last van mega comperessie verlies:D nieuwe zuiger erin gedaan en hoppa hij loopt weer, nu moet ik alleen nog inrijden ( is de eerste dat ik dat moet doen), maar dat moet lukken met een beetje rustig rijden, een extra scheutje castrol;)
foto’s:
De nieuwe zuiger(50cc) + flesje castrol TTS

28 januari 2007 om 11:29 #445137gister ben ik bij Jules geweest met de fiets en die heeft een boerderij met zeer veel plaats!
daar heb ik mogen crossen samen met Jules, Colin, Mike, Brandts en dat was vet:D

hier wat foto’s:

links mike 70 cc (a.k.a. Sx jaguar aerox ofzoiets:D) en rechts de 60 cc van jules waar ik op mocht scheuren:D

check die ”drek”:D (ned: modder;))edit: crossen is echt vet, alleen niet zo heel goed voor je vering !!:)
29 januari 2007 om 14:21 #445138waar zijn jullie geweest?
29 januari 2007 om 14:23 #445139bij jules de bos in;):D (maria hoop, daar ergens)
30 januari 2007 om 17:14 #445144nick, mooie perso

zeer mooie vespa en kickstart is echt super vet :lol wil et zelf ook :lol
wanneer kom je je vespa halen ?30 januari 2007 om 17:35 #445145als die ouwe me ff met de auto kunnen afzetten.:?… (denk morgen) wanneer is iemand thuis:D?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.