Vespa-Ciao.NL
:: Nick050

Home Forums Perso’s Projecten Nick050

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 99)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Mooie update!

Ciaotje ziet er erg netjes uit. Sleutelen in huis is heerlijk, je neemt automatisch veel meer de tijd overal voor en dat maakt het resultaat zeer de moeite waard!

Die laatste foto is ook gaaf, 3 op een rij :thumb

lemmy62
      Donateur

Nice Nick👍

Bas23
        Bijdrager

Gaaf Nick! Heb je netjes gedaan!:thumb

Italjohn
          Bijdrager

Fantastic work :thumb 🙂

Nick050
            Topic starter

Bedankt allemaal voor de leuke reacties :thumb
              Leuk om te lezen altijd:)
              Gelijk weer een update

Heb tijdje terug extra ledjes in mn koplamp gemaakt(gewoon voor de lol zodat ik die eens aan kan doen als blokje uit is)
              Gemaakt van een fietslamp.

Zelf mooi beugeltje gemaakt.

links is voor de ledjes,rechts werkt als een contactslotje.

Heb de mini accus (3X batterij)in bakje onder pakjes drager,passen mooi twee klem in

Tijdje terug goedkoop compleet setje 5spaaks gekocht,twee keer in een week lekke band gehad :boos
              Ook heb ik de schokdempers van mijn zwarte ciao op deze gezet,montagebeugels had ik nog extra liggen.
              Plan is om nog een extra setje voor mn zwarte te kopen,en dan wou ik deze gaan polijsten.

Sinds kort ook een nieuwe Proma Canon linskom erbij:D
              Ben ik erg blij mee,past ook mooi icm met mn LC kop,Mn andere mooie uitlaatjes passen helaas niet,op mn top one na(ook aangepast)

Klein detail,omdat demper van de canon erg dicht op die haak zit leek me dit een stuk makkelijker,
              Ik moet de hele kabel namelijk los halen,wil ik de canon er goed op krijgen.Ander spant de kabel aan.
              Kabel moet achter uitlaatje langs.
              Dit systeempje draai ik met een inbus aan,werkt goed.

Vandaag voor het eerst het uitlaatje geprobeerd,Rijd mooi:thumb

Uitlaatje is stiller dan ik verwacht had,heb toen ik de 5 spaaks erin gezet heb,ook gelijk weer brom ipv snorklok erin gezet.
              Brommer rijd zeker weer 70 nu
              Moest klein gaatje in frame boren voor ophangpunt van uitlaat
              Ook moest normale standaard eraf.Canon past wel icm met bokstandaard,maar dat vind ik ook weer onhandig,(past weer niet met mn andere uitlaatjes)Ik ga binnenkort eens kijken of ik normaal standaard aan kan passen zodat ik deze rechts kan gebruiken(zelf iets nieuws voor maken)Want dat is een stuk makkelijker wisselen.
              Geen standaard is ook wel onhandig:D
              Maar ik denk dat ik snel weer uitlaatjes verwissel ook,want die canon moet niet wegroesten straks natuurlijk.
              Ik rij namelijk dagelijks op deze witte ciao.
              De lak ziet er nog steeds aardig netjes uit,wel zijn er alweer wat kleine beschadigingen opgekomen,
              Jammer maar helaas,ooit laat ik deze Ciao professioneel spuiten(bedoeling is nog steeds rood met flakes,en zwarte 14 spaaks met flakes)
              Zo blijven we bezig :thumb
              Tot snel
              Groeten Nick

Lennaert
              Sleutelbeheerder

Mooie pijpjes altijd die Cannons ;)! heb zelf gelukkig een rechtsom versie klaar liggen voor de si want de prestaties zijn meer dan prima :D!

Komend jaar lekker toeren er mee en voor nu de cannon lekker er af en een lelijk pijpje er op voor de winter tijd!!!

Nick050
                Topic starter

Lange tijd niks meer met de hobby gedaan…
                  Het plezier was een beetje weg nadat ik twee keer kort na elkaar een wok plus bijbehorende boetes gehad heb.
                  Een hoop spul verkocht ook,nooit geen zin gehad om de brommers weer klaar te maken voor de keuring,moest toch ook best wel wat voor gebeuren.
                  Dit zijn nu enkel nog twee frames.
                  Heb vaak mijn moeders Si(tta)kunnen lenen,maar dit is ook niet alles.
                  Ik had al tijdje het idee dat ik graag een Citta wou hebben,En heb van De Brandweer(Erwin)hier een mooie Citta kunnen overnemen voor een goeie prijs:thumbBen er echt blij mee
                  De brommer heb ik nog geen week maar heb er alweer veel plezier van gehad,heb er een paar kleine dingetjes aan gedaan niet veel omdat de brom gewoon netjes is.
                  Morgen komen nog wat stikkers binnen  zal hier nog wel even een fototje van uploaden,ben zelf erg benieuwd.
                  Heb nog wel wat ideetjes voor de Citta maar zal er voorlopig eerst met plezier gebruik van maken.
                  Erwin nogmaals bedankt :thumb

Zit een cp blokje met een DR op,loopt netjes

Heb er ook nog een bananenzadel in mintkleur bij,maar toch is dit meer mijn smaak.
                  Groeten Nick

speedbuxy
                  Bijdrager

Mooi dat je de hobby weer oppakt:thumb
                    Succes met het opknappen en hopelijk boete vrije kms.

Wilk1985
                    Moderator

Leuk ding, lekker rijden nu!

eidos
                      Donateur

Had hem al voorbij zien komen op de app. Mooi ding man, Oldschool kleuren combi :thumb

Florian
                        Moderator

Gaaf ding man!

Zonde te horen van die wokmeldingen.. Moet ook zeggen dat mijn motivatie om te rijden erg gekelderd is na deze maatregel. Zonde geld en veel extra werk als je wordt gepakt. En tja 30km/h rijden is ook niks natuurlijk.

Nick050
                          Topic starter

Bedankt voor de complimenten,altijd leuk om te lezen:)Tjaa zo,n wokmelding kan het snel verpesten.Brommers zijn ook mijn dagelijkse vervoer,heb geen auto,en langere afstanden 30 rijden is ook niks nee:lol
                            Mooi rijden nu weer en idd hopen op veeeeel boetevrije km,s:D

Ook nog ff een fototje van de stickers,gelijk alweer beter zo al zeg ik het zelf haha.

Ook weer een contactslotje gemonteerd,(stand op de foto geen contact,slag met de klok mee(verticaal) en hij staat aan),best handig soms,en vind het een leuk hebbeding:)

Groeten

Kinderbrueno
                            Bijdrager

Nick050 :

Ook weer een contactslotje gemonteerd,(stand op de foto geen contact,slag met de klok mee(verticaal) en hij staat aan),best handig soms,en vind het een leuk hebbeding:)

Groeten

En de derde stand een begrenzertje? 😉

Bas23
                              Bijdrager

Gaaf Nick! Veel veilige km’s:thumb

El Citta
                                Donateur

Leuke kleurencombo en die stickers maken het inderdaad tot een mooi geheel! Veel plezier met deze citta :thumb

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 99)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.