- Dit onderwerp bevat 98 reacties, 28 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 2 maanden geleden door Nick050.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 oktober 2014 om 13:41 #495446
DinoH :
Haha Nick ziet er weer fris uit! Maar volgensmij jat je de si gewoon van je moeder hahaha. Leuk dat die nog rondrijd!Hahah ja klopt wel een beetje,ik rijd er meer op dan mien moeke hahah
10 december 2014 om 18:17 #495565

Ook heb ik de plastic remhevels vervangen voor mooie chromen,deze had ik toevallig nog over.

Voor

En na 😀
En een `soortvan` contactslotje gefabriceerd:D(rechtsonder de koplamp,zit een aan/uit knopje haha)Ook nog ff het koelkapje gepolijst 🙂

Uitlaatje ff netjes zwart gespoten,nog wat stickers geplakt en nieuwe remkabels erop.
Chroom rekje achterop,want natuurlijk is de lak van de pakjesdrager helemaal verpest door die buddyzit.
En nog een laatste foto van hoe de Ciao er nu bij staat.

Ook nog wat leuks voor de Si/Citta
Toevallig bood iemand mij een orgineel achterspatbordje aan van een Rebbel,deze dus overgenomen icm een inbouwachterlicht,Ziet er gelijk een heel stuk beter uit zo.Voor

Na:D

Ook nog weer een setje orginele remhevels gekocht,deze heb ik ook gepolijst,en ga ik binnenkort op mijn grijze Ciao zetten,zit nu snelgas op en losse remhendels,deze nieuwe lijken mij een stuk mooier:D ik ben benieuwd hoe het staat.

Tijdje geleden ook een schaalmodel Ciao gekocht van miniciao1968.
Ook deze heb ik ff getuned hahaha:D
Ik heb hiervoor een paar schaalmodellen gesloopt die ik vroeger spaarde 😀 Ze liggen nu ook maar in een doos ergens in de schuur.Ben ik toch wel weer een paar uurtjes mee bezig geweest hahah,vind hem wel geslaagd 🙂

En nog een laatse fototje van mn grijze en zwarte die nu in winterslaap zijn 😀
10 december 2014 om 18:31 #495634Mooie update weer jij hebt ook niet stil gezeten 😛
Ik ben wel een beetje jaloers op die mooie gepolijste remhendels ik ben al een tijdje op zoek naar precies die versie 😉
O btw kan ik niet een gepolijste carb bestellen want die is wel erg strak 😛
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi10 december 2014 om 20:57 #495636Ziet er prima uit Nick ! Alhoewel ik alle foto’s al had gezien 🙂
26 april 2015 om 17:50 #495635Na een lange tijd weer een update
Heb niet stil gezeten,en zit ik nog steeds niet:D
Heb een tijd lang met mijn bruine ciao rond gereden,en verschillende dingen geprobeerd/getest.
Verschillende poulies,brom,snorklok.belgen koppeling en normale,en wat uitlaatjes.
Toen ik er tevreden mee was liep die net 70,hard zat op een snor,waar ik dagelijks mee rond rijd.
Er is ook een heel ander blokje op gekomen,namelijk een eo blokje uitgeveild,en geboord,met een olympia 43mm.
Omdat deze brommer er niet uitzag,qua lak heb ik deze helemaal gedemonteerd,en ben deze nu nog aan het schuren.
Hier wat fototjes:

zover ben ik nu:)

wat spul gepolijst 😀

mooi verschil zo

voor

en na:D

Ook een poetsbeurt gegeven,deze waren ook half bruin meegespoten,ook zitter er nieuwe veren op.

Zadel ook ff gepoetst

Nog een mooie foto,vond deze Ciao wel een fotoje waard:D ding leek wel nieuw.
De Ciao ga ik binnenkort zelf spuiten,ral 3020 word het waarschijnlijk.Duurt nog wel ff.maar als ik weer wat verder met deze brommer ben,laat ik het hier zeker ff zien
Sinds ik met de bruine brommer bezig ben,rijd ik weer op mijn zwarte Ciao,met het oude blokje van mijn (nog)bruine brommer,enkel met snorklok en belgenkoppeling,Gaat nu zeker 65.Weet het niet precies,nog steeds niet gemeten,maar hard zat 😀

Dit was het eerste ritje na ruim een half jaar stil staan.

kleine update:D
Het orginele snorblokje van mijn zwarte ciao ligt nu voor de sier in de kast:D
Is nog nooit uitelkaar geweest of wat dan ook,enkel de ontsteking is los geweest.

Ook maar gepoetst 🙂
Vind dit een mooie foto,hier kan je mooi het hoogte verschil zien tussen deze twee,ik heb van mijn zwarte toen de veren wat ingekort icm de dempers,Ik ben benieuwd als ik de 5 spaaks weer in mijn zwarte zet,er zit op de voorvelg een nieuwe band,dus dan zou de velg nog mooier in het spatbord vallen denk ik,dit ga ik binnenkort als ik zin heb eens uitproberen.Ook ben ik nog bezig geweest met mijn grijze Ciao.

Lekker schoon weer alles.

Ook gepoetst,heb geen fototje meer van hoe het was helaas.

En mijn 5spaaks weer een poetsbeurt gegeven:D

In het echt zijn de velgen nog mooier 😀
Maar zo krijgen jullie een beetje een idee

En de velgen er weer onder

Nog een leuke.

nog wat dingen gepoetstDe Si/Rebel van mn moeke heeft ook een kleine beurt gehad,nieuwe cp zuigerveren pakkingen en achterbandje.
Nieuwe voorband komt er snel op,en dan mag die ook wel een keer een spuitbeurt krijgen,want de lak van die ziet er ook niet uit.

Nog een mooie foto,Was met een mini tourtje met De brandweer hier van het forum,en ik
Erg nette Citta (een van de 4):D
En als laatste een groepsfoto (ook de enige die ik heb):DIk zal wat vaker mijn perso uploaden,
Helaas heb ik geen eigen pc meer(is kapot),hierdoor ben ik ook al mijn oude fotos kwijt,maar gelukkig staan er in mijn perso nog een aantal mooie foto`s
Ik heb ze dan ook weer ff opgeslagen,op een andere pc.Hoop snel weer een update(tje) te kunnen doen
Groeten Nick
26 april 2015 om 17:53 #496438Jij bent straks meer tijd aan het poetsen dan aan het rijden haha 😀
26 april 2015 om 17:58 #496437Nick de poetser is ook weer lekker bezig geweest 😛
Je foto’s hoeven niet weg te zijn haal je harddisk eruit en gooi die in een andere pc en backup die zooi 😉Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi26 april 2015 om 19:17 #496442Wil ze graag eens in het echt zien Nick. Mooie update.
26 april 2015 om 20:42 #496443Mooie update Nick! En gelikt werk weer.
27 april 2015 om 18:14 #496450Erg netjes Nick! Ga zo door!
(Tevens 1000e post );)
28 april 2015 om 13:25 #496459Altijd leuk,positieve reacties lezen

We gaan langzaam maar zeker gewoon door met knutselen 😀8 november 2015 om 15:03 #496439Na een lange tijd weer een update.
Heb de afgelopen zomer voor het eerst een tourtje gereden met een paar man hier van het forum(Afsluitdijk)was een mooi dagje en gelijk dik 200 km gereden,zonder pech
Ook ben ik samen met Erwin en Arnold (De Brandweer en Crullie)een weekend naar het duitse eiland Fehmarn geweest,dit was de Piratentour die de duitse forumgenoten georganiseerd hadden.Dit was ook een mooi weekend wat ik niet snel zou vergeten.
Ondertussen heb ik mijn grijze Ciao ook verkocht,aan Dino hier van het forum.Reden hiervan is dat ik het toch maar niks vind een helm op mn kop op zo,n klein brommertje.Dino is er goed mee bezig,leuk om af en toe eens wat fotos van te zien.
Ook heb ik kort geleden mijn bruine Ciao overgespoten,had dit nog nooit eerder gedaan en ben er wel even mee bezig geweest ook,paar tegenslagen haha,maar ondertussen is die helemaal netjes,sinds dit weekend rijd de brommer,en staat mijn zwarte Ciao weer in huis.Hieronder een aantal foto`s

Dit waren de brommers van de Piratentour,mooi rijtje zo

Dat hele weekend was er ook een Harley Davidson weekend op het eiland,veel moois gezien.
Een paar foto`s van hoe de opgeknapte Ciao er eerst uitzag.

gaatjes in pakjesdrager voor het spuiten netjes dicht gemaakt.

Hier zit de kleurlaag er al op,het is creamwit geworden,(ral9001)

Heb mooi alles in huis gespoten:D

Nieuwe kabels.

Mooie inbusboutjes

Hier stond hij te wachten op nieuwe onderdeeltjes 😀

Blokje(geveild en geboord,13/13 43 oplympia met snorklok en poulie 65 deze moet nog iets kleiner want maakt toch nog aardig wat touren op top,

Nieuw uitlaatje met gepolijst roostertje.
Tankstikker had ik blijkbaar niet goed geplakt ofzo,die was ik na het eerste ritje alweer kwijt,moet wel zeggen dat ik toen een beste regenbui op mn kop kreeg,maar alsnog,denk niet helemaal goed ontvet ,nouja maar ff nieuwe bestellen,zitten nu even twee verschillende op :DHad ik toevallig nog liggen.

De kleur komt niet echt goed uit op de foto`s in het echt is die meer creamkleurig,nu lijkt die meestal gewoon wit,zal wel door mijn slechte kwaliteit camera zijn.

Oranje plaatje heb ik er maar op gezet,anders zie je twee gaten zitten wat ik ook weer lelijk vind.

Wou helaas niet ruilen 😀

Helaas ook niet 😀
De witte brommer is klaar,op een nieuw kentekenplaatje na,dit zal ik snel nog even regelen,tot nu toe geen tijd en zin voor gehad om te regelen.Plaatje wat er nu op zit,zit met popnagels aanelkaar,geen gezicht dus.
Owja de Si(Rebel)van mn moeke rijd nog steeds goed,is niet veel aan gebeurd op een roze koplapmspoiler en een buddyzit na:D.Dit is het volgende opknap klusje.Heb ook nog een nieuwe pinasco zijinlaat gekocht,maar die ligt nog steeds in de kast,hier wil ik deze winter ook eens mee aan de slag,met nog wat andere blokjes.
Ook nog een Proma CC gekocht,dat uitlaatje rijd goed (Y)

En nog een laatste fototje van mn brommers samen.
Tot de volgende update maar weer.
Groeten Nick8 november 2015 om 17:58 #495482Die is erg netjes geworden

Doet zo op de foto,s niks onder aan fabriek lak.8 november 2015 om 20:18 #495477Het spuiten is je goed gelukt moet ik zeggen hij ziet er weer piek fijn uit 😉
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi8 november 2015 om 20:23 #495478lightlord :
Het spuiten is je goed gelukt moet ik zeggen hij ziet er weer piek fijn uit 😉Niks aan toe te voegen=)
Hel nette Ciao geworden Nick! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.