- Dit onderwerp bevat 98 reacties, 28 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 2 maanden geleden door Nick050.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 juli 2014 om 17:44 #495042
FF snel een fototje van mijn grijze,sinds vandaag rijd de brommer weer goed.
Heb dit blokje met een mooie ruildeal van forumlid KV050 gekregen,
Cilinder en kop zijn van mijn ander blokje die momenteel nog uitelkaar ligt.
Ik had eerst wat lekkerij bij een nippel,en de koelvloestof lekte precies in mijn bougiedop waardoor de brommer uitviel hahaha,
Klein probleempje gelukkig,is nu weer opgelost(iets meer gastape),nu is alles lekvrij.
Ik heb de kop en de radiateur ook helemaal los gehad(radiateur was lek bij aankoop) en nieuwe hittebestendigde vloeibare pakking tussen gedaan.tot nu toe houd alles nog goed gelukkig.

Snel wat meer fotos nog van de brommer/blokje(op deze foto zitten de slangen ook niet goed dit heb ik nu ook goed aangesloten),
Ik denk dat de brommer nu een top heeft van zo,n 60 met de leokrul,binnenkort ff meten en dan ook de top one er onder,
Deze ging op mijn vorige blokje een stuk langer door.Moii
4 juli 2014 om 17:58 #494875Mooie kleuren combo zo met dat rood
4 juli 2014 om 20:42 #439419te gek man ziet er goed uit! , blij dat het lek probleem eenvoudig was opgelost.
koplamp en hendels eigelijk ook nog ff doen he nick 😀4 juli 2014 om 22:27 #495047:DBedankt jongens
Ja eigenlijk wel Kendi
Maar de koplamp zit nu ff op mn zwarte,had hier al zelfde model op maar dan van (nep)chroom,dus kon zo de bovenkant erop schroeven,heb daarvoor toen ook mijn koplampbeugel voor aan moeten passen,ff zien nog hoe en wat straks haha wat op welke brommer komt.
Rode hendels zitten ook op mijn zwarte,deze passen alleen maar op de orginele houders,en op mijn grijze zitten geen orgi.
weer eem fototje haha
(rechter gas/rem `ding` nog steeds niet vervangen haha)
Deze was afgeknapt nadat ik een nieuw standaard had gemonteerd,en mn brommer staat daardoor nu weer wat rechterop,
Was toen met Kendi (kv050) Stonden we al wat langer stil ergens naast onze brommers,en ineens valt mn brommer uit het niks om.Maar verder geen schade gelukkigSnel weer wat fotos
:bier5 juli 2014 om 11:41 #495048Ja dat was idd mooi kut toen dat gebeurde, terug rijdend gaskabeltje trekken hahaha

En ja dat verklaart een hoop, je hebt sws nieuwe hevelhouders houders nodig misschien toch maar weer oude staanders kopen dat die remhendels wel passen.
En anders zo laten joh ik vind het niet eens slecht staan ofzo =)5 juli 2014 om 11:44 #495049Hee Nick, het ziet er vetter uit dan ik dacht! Doe die 5 spakers in je grijsachtige met rode kappen. En doe die zwarte met 14 spakers en zwarte kappen netals in het begin van je perso, dat is vet

Spreek je mazzel
5 juli 2014 om 12:16 #495050Ja das wel een goeie gewoon nog een orgineel setje extra nog,(plus dan nog een extra die me afgebroken is hahah)
Ah bedankt weer Dino,ja die combi vind ik denk ik ook nog steeds het mooist de zwarte met 14 spaaks,
Ag zo is het wel leuk beetje wisselen met kappen en velgen,beetje afwisseling ja hahah

zwarte met witte kappen bijv. :lol
Tot snel
10 juli 2014 om 13:20 #495072dat zwarte met witte kappen staat hem goed als je die whitewalls ook zo houd + dan nog die chrome/polijste accentjes ik vind het wel een geslaagd brommertje zo al zeg ik het zelf, nou nog een gepolijst achterkoppelingetje erbij =)
10 juli 2014 om 17:18 #495073ziet er super uit man!
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.14 juli 2014 om 23:42 #461598Damn Nick, word steeds beter 😉
En die 14 spakers zijn echt supervet!Het enige wat afsteekt is het mix-zadel, rest is retro-look.
Zou es een oud type zadel proberen, maar das mijn mening..No stress, all fun and a bit of speed30 augustus 2014 om 11:51 #495338Weer een kleine update
Heb niet veel veranderd aan de brommer(s),op wat kleine dingen na.
Top one passend gemaakt icm LC kop.
Velgen verwisseld en ook heb ik nu op mijn grijze Ciao een digitale teller zitten.
Ik rijd momenteel gewoon weer met poulie op de grijze want de afstelling was nog niet optimaal.
Heb nu alles op mijn zwarte Ciao zitten,en wil hier binnenkort wat kleine dingen voor kopen,en hier wat mee gaan testen.
Plaatjes bij de praatjes

Klopt aardig want op de gps App reed ik 71,1
wel windstil en plat op t stuur hahaha:DEn nog een fotoje van de zwarte,Die staat momenteel gewoon op mijn kamer,binnenkort wat dingetjes hiervoor halen en dan is deze ook weer rijklaar,(nieuwe remkabels vario spul,en moet nog steeds een gas/rem hendel houder hebben,deze is toen afgebroken nadat mn brommer omviel)

Het plan is om van t winter de 5 spaaks weer een goede poetsbeurt te geven,net als de 14 spaaks,deze wil ik ook gaan spuiten want de orginele lak is in slechte staat.(kleur ben ik nog niet uit)
Ook heb ik nog steeds een setje gepolijste carters liggen,hier wil ik ook wat mee gaan doen,maar eerst moet ik ff wat extra geld hiervoor hebben hahaha.Moiie
30 augustus 2014 om 12:27 #495339Nick, ziet er appart uit maar wel vet!
5 september 2014 om 15:51 #495044Volgens mij zag ik je vandaag rijden door de stad Groningen. Gedempte zuiderdiep om vervolgens het bochtje de Stationsstraat in te rijden. Kon het niet heel goed zien, maar de rode kappen op grijze achtergrond vallen wel op en ik moet zeggen stille Top one.
5 september 2014 om 18:20 #494894Klopt dat was ik 😀 Ik dacht dat mijn Top one juist altijd aardig wat geluid produceerde hahah,niet dat ik dit erg vind ik houd ervan haha 😀
22 september 2014 om 00:12 #492608Weer een kleine update,
Dit keer van de nieuwe Si(tta) van mijn moeder.En ik zal hem ook wel vaak gaan lenen:D
Hebben deze Si/Citta van forumlid Dino overgenomenZo kreeg ik de brommer binnen (pakketpost)

Na rustig een paar uurtjes sleutelen rijd de brommer weer.

Heb er een andere koplamp opgezet ,en contactslotje aangesloten.
Had hier nog een gezocht topic aangemaakt voor koplamporen voor de Si
Toevallig kwam de buurman twee dagen erna met een complete Cittavork aanzetten,of ik hier nog wat mee kon.
Ik de oren eraf gehaald,waren net een cm te kort en veel te breed,maar heb de gewone hulzen erweer opgezet en daarover de Cittaoren(moest ik met een hamer erover heen tikken),icm met de rubbers zit het muurvast.Mooi dus.Ook nog ff zwart gespoten
Had eerst nog een poging gewaagd met oren van een Tomosvoorvork,die ik toevallig ook nog had.
Na bijna een half uur die dingen opmaat zagen met een stompe ijzerzaag kwam ik er achter dat als de koplamp er opzat ik niet meer normaal kon sturen,waardeloos dus.Vind het nu dan ook eerst wel goed zo,
Ook nog andere voorvorkhoezen erop,en trappers.
En owjaa ook nog een mooie bel:lol
Mooi detail,dit idee heb ik van Wilk1985 gejat hehe :D,Zag dit toen in zijn perso staan.
Er zaten nog geen remschoentjes in,deze heb ik ook kunnen gebruiken van de Cittavoorvork,deze was compleet met wiel.
Maar na deze gemonteerd te hebben bleef de rem af en toe hangen ,Toen bedacht ik me ineens dit ideetje weer,Is een uitgerekte uitlaat veer,werkt perfect zo.Ook gelijk goed schoongemaakt en nieuw vet voor de kogellagers,de helft viel er uit.
Brommer rijd lekker,met een top van wel 32 mooi stil en zuinig dus,(en sloom:D)
Over een tijdje komt er nog wel meer nieuw klein spul op.Ook ga ik hem nog spuiten,kleurtje wordt nog over nagedacht,Dit wordt dan ook mijn eerste framepje die ik zelf ga spuiten,kan ik mooi oefenen,maar dat gaat vast netjes worden .Is de bedoeling dat mijn grijze ook nog een andere kleur gaat krijgen,Kan ik dan mooi zien of ik er tevreden over ben,het liefst laat ik hem wel coaten,Maarja dat kost ook wel weer wat.Maargoed heeft ook geen haast.(mijn grijze Ciao heeft een lelijke vlek van benzine bij de tank,was helaas al zo bij aankoop,ik erger me eraan,al valt het de meeste mensen niet eens op)Lak zit er wel goed op verder,met flakes,deze zijn op de fotos niet altijd goed te zien,zoiets wil ik graag weer.Wit met rode flakes zit ik al een tijd aan te denken.(met nog 20 andere iedeeen:P)
Zo blijf je bezig…
Ik vind het al een mooi brommertje zo,bedankt nog Dino
Mn moeke is er blij mee,en ik ook hahaha
Mazzel
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.