Vespa-Ciao.NL
:: NGK

Home Forums Mening & ervaring Bougies NGK

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

de papkarre
    Bijdrager

ik vind ngk echt k*t gaan na elke kilometer kapot koop ik een champion met de zelfde hitte graad rij ik 1000km mee(ongeveer) weet iemand ook hoe dat kan

kapot
      Bijdrager

Ja, het zijn gewoon klote dingen?

PoliniCitta
        Bijdrager

nou ik heb er wel goede ervaring mee.. rijd nu al een maandje op een ngk boegi.. daarvoor een jaar op dezelfde champion boegi.. en hij doet et nog steeds:D

niels-nijsten
          Bijdrager

ik reed voorheen altijd met ngk6 zat al vanaf het begin(standaard brommer dus) in de broem deze heb ik inmiddels 2 keer vervangen op 3000 km en nu heeft iemand mij een champion gegeven een l86c enigste wat ik kan zeggen is dat hij station KUT loopt egt voor geen meter is de warmtegraad van deze boegies nu zo verschillend of ligt het aan het merk?

AA-T
            Sleutelbeheerder

ikzelf heb bij opgevoerde setups geen goede ervaring met ngk bougies (alle hittegradaties geprobeerd)
              op zo’n moment gebruik ik liever champion bougies..

bij std setups heb ik echter nooit problemen gehad met ngk bougies

boywhitey
              Bijdrager

bij mijn 70 ie ontploft sterkte 8 steeds weer en 7 helemaal terwijl ik met me 80 sterkte 7 rij

frf
                Bijdrager

Nog nooit ergens last van gehad heb een 6 in mijn brommer zitten..

TvA Tuning
                  Bijdrager

Mijn 70 cc loopt goed met een hittegraad 6 maar nou had ik laatst een 7 gehaald maar dan slaat hij gewoon niet aan hij prutteld alleen wat. maar de 6 doet t goed;)

Maxie
                    Bijdrager

Hoe groot moet de afstand van de electrode eigenlijk zijn?

Ik heb een NGK B6HS in mijn Vespa Ciao Mix snor.

rudsume
                      Bijdrager

probeer maar eens een b 8 hvx dat is een platinum bougie die goed tegen warmte kan ik heb een polini 70 cc en rij al een tijd met deze bougie en nooit problemen

Vespa Si
                        Bijdrager

Iemand ervaring met Irridium bougies van NGK?

Op de site van NGK staan die aangeraden als vervangen van de originele NGK bougies voor ‘betere rijervaring’…

ArvidW
                          Donateur

Ik heb er eentje in mijn honda NSR gehad, uiteindelijk verwisselt met een “normale” maar geen verschil kunnen voelen.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

speedbuxy
                            Bijdrager

Denk dat het meer merkbaar is bij wat hogere toeren, want op m,n scooters kon ik het wel wat vernemen maar op m,n vespa vernam ik ook niks van.

DarkMagician6
                              Bijdrager

Ik gebruik eigenlijk altijd NGK bougies. Er is niks mis mee, alleen moet je wel altijd de elektroden afstand controleren als ze nieuw zijn. Die staat standaard namelijk veel te groot met als resultaat dat het allemaal net niet lekker loopt. Als je die gewoon goed zet loopt het helemaal top. Ik zet ze meestal op ongeveer 0,6mm. Standaard staan ze op 1,4mm volgens mij, wat veel te groot is.

Willem
                                Bijdrager

Hallo
                                  Ik heb een 65cc Vespa Si en nu ik naar de bougie kijkt loopt ie op sproeier 54 nogsteeds rijk. Kan dat ook komen door de hittegraad en is het misschien handig om dan een ngk bh8s te kopen?

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.