Vespa-Ciao.NL
:: neon onder de vespa?

Home Forums Techniek Elektrisch neon onder de vespa?

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tumke
    Bijdrager

En wat vinden we ervan? :):D

Ciaofrank
      Bijdrager

ziet er errug vet uit hoor! Is het geen idee om in je voorvork ook neon te doen, je voorvork is volgens mij toch “hol” als je begrijpt wat ik bedoel, daar kan je ook wel van die buissies kwijt, dat zou natuurlijk nog vetter zijn :p

ThieskeCiao
        Bijdrager

ziet er wel vet uit….

Tumke
          Bijdrager

Ja daar was ik ook over aant denk maja dat beweegt wel allemaal zeer hard daar altijd maja daar verzinnen we wel weer wat op 😀 !

vespa ciao het gebakje
            Bijdrager

lars1988 :
              ik heb ledjes eronder gogooid van http://www.world-led.com
              die zijn super sterkt ik heb er 6 onder en heb een plek van 50 bij 75 cm en super fel
              ik heb die ledjes gewoon onder het blok hangen tusasen het frame in en op een 9 volt batterij aangesloten die hebben nu al 30 uur gebrand ofzo en de batterij is nog vol dus je kan het proberen als je wil

welke leds heb je besteld die heldere van 3mm of van 5mm
              maar hoe heb je ze bevestigd want ik denk dat als je ze alle 6 op een hoopje doet dat je geen 50 bij 75cm licht krijgt hoe ver heb je ze uit elkaar geplaatst ?

vespa ciao het gebakje
              Bijdrager

edit: en hoelang heb je ze nog kunne laten branden op die 9v battery :blush

GeFret
                Bijdrager

Tumke :

Ciaofrank :
                  vet! laat maar is zien idd, en heb je al ondervonden hoe de combinatie regen / pc-neon is? :p

Nou rij er al vanaf januarie mee rond..het heeft hier in limburg toch al een paar keer hard geregent jammer genoeg ook toen ik was aant rijden 🙁
                  Maar ook met afspuiten ofzo….

Der gebeurt niks mee!!!

Ook gewoon goed vastgekit! Zodat die er ook niet meer onderuit flikkert!

Heb ff sketchie een “sitetje” gemaakt 😛 waar de foto’s opstaan

[url]http://home.wanadoo.nl/j.m.vaessen/Untitled-1.htm[/url]

voorproefje:

Die link doet het niet jammer genoeg…

vespa ciao het gebakje
                  Bijdrager

Lars..? :blush :satisfied

lars1988
                    Bijdrager

ja :thumb

vespa ciao het gebakje
                      Bijdrager

welke leds heb je besteld die heldere of normaal van 3mm of van 5mm

maar hoe heb je ze bevestigd want ik denk dat als je ze alle 6 op een hoopje doet dat je geen 50 bij 75cm licht krijgt hoe ver heb je ze uit elkaar geplaatst ?

en hoelang heb je ze nog met de battery kunnen laten branden

:blush :satisfied

henkie
                        Bijdrager

in de voorvork kun je net een neobuisje van 10 cm plaatsen ik denk dat ze dan het zelfde efect krijgt als Tumke maar dan bij het voorwiel 🙂 maar kun je neonbuisje gewoon niet tussen de bobine en de ontsteking aansluiten ?

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.