Vespa-Ciao.NL
:: neon onder ciao

Home Forums Techniek Elektrisch neon onder ciao

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciao DR racing
    Topic starter

heyzz……

ik ben van plan om een neonbuis onder me ciao te doen… al1 moet ik er dan ook een weerstand tussen doen…en zoja hoe?? ik heb der 70cc dr onder zitten dus ben bang dat de boel door brand………

alvast bedankt…greetz

emiel
      Bijdrager

ik heb er een op batterijen, werkt ook super. je moet wel eerst goed kijken waar je hem erop gaat zetten want het is moeilijk een plekje te vinden, mijne hangt er ook onder aan een tyripje ong 2 mm van de uitlaat maar smelt niet:D je kan eventueel ook zon accu voor een radiografische auto gebruiken kosten iets van 15 euro en kun je gewoon weer opladen. is 9.6 volt

ciao DR racing
        Topic starter

beterz jah… thnx 8).. maar waar kun je zon ding kopen op een baterij..en komt der wel een beetje veel ligt vanaf?….dat van zon radiografische auto accu is ook wel een goed plan..:D..alvast bedankt….nog meer ideeen ?…………….greetzzz

ciao DR racing
          Topic starter

:blush niemand ???

douwe
            Bijdrager

nee op accu is et beste op je blok da werkt niet hebik ook geprobeerd maar dan met ledjes cunclusie allemaal doorgebrand

emiel
              Bijdrager

die op batterijen heb k bij halfords gehaald maar hebben ze niet meer. wel ledbuisjes die niet duur zijn(blauw) hebben 10, 20 en 30 cm. ik werk er dus als je meer vragen erover heb moet je maar vragen. de neon die ik heb is eigenlijk on party glow stick maar werkt ook prima

ciao DR racing
                Topic starter

oke thnx…. :D:D ik zal dat met een accu binnenkort ff proberen…
                  bedankt he.. greetzz 8)

emiel
                  Bijdrager

ben zelf ook wel benieuwd of het werkt met zon auto accu, die ledbuisjes zijn trouwens tussen 10,95 en 12,95

ThieskeCiao
                    Bijdrager

ik be nopmoment beszeg met 2 powerleds op mij brommer te fixe morge zij nze klaar waarwshcijnlijk kijke dahn wa ut gaat doen

Miesmaster
                      Bijdrager

das wel cool die dingen van de halfords hoeveel en wat voor batterijen gaan daar in?

en ken je die vast schroeven ofzo?

emiel
                        Bijdrager

kosten iets van 5 euro maar heb alleen nog maar wit en zijn vervallen dus denk niet dat er ngo aan te komen is

alienxxl
                          Bijdrager

Heeft iemand toevallig ervaring met remlichtjes of iets dergelijks onder de vespa?
                            Ik was zelf aan het denken om het zo te doen:
                            schakelaar 3 standen./desnoods 2.
                            stand 1 = uit
                            stand 2 = gewoon licht
                            stand 3 = speciaal licht.
                            het speciale licht bestaat uit eenzelfde circuit als het gewone licht.
                            een koplamp en een achterlamp.
                            alleen deze keer bevestigd onder de brommer.
                            dus dan gaat er geen stroom naar de koplamp en achterlamp, maar naar de 2 lampjes onder de brommer.
                            in principe zou dit toch moeten lukken?
                            alleen weet ik niet precies hoe ik dat met die kabels ga regelen.
                            Ik weet niet tussen welke kabels de schakelaar moet komen.
                            Ook weet ik niet hoe ik de 2 lichtjes vervolgens precies aan moet sluiten.
                            Kan iemand me helpen?

Miesmaster
                            Bijdrager

ik ging laatst bij de halfords kijken maar daar hadden ze niks op batterijen.

En mag je nou wel wit licht Onder je brommer?

Vespaflappie
                              Bijdrager

Laat dat tog allemaal; doe het zoals mij; Pak ej koplamp en boor die helemaal uit…Dan haal je je ene 4.2 ampere accu en die leg je daarin..(heb je geen licht meer maar dat had ik sowieso niet) Neon moet je met een beetje fantasie bevestigen… draadjes trekken en voíla… een brommertje met neon….Reken maar dat ze je aankijken als je langskomt vege met een vespa met neon:D Ledjes heb ik alleen maar kut ervaringen mee

VespaBooiiY
                                Bijdrager

ik had een scooter accu in me koplamp

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.