:: N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao
-

N!CKs
nej, hij heeft helaas geen kenteken. nej dat zijn niet de 17inch versie, hij zijn 16 inch met een tomos naaf omdat de SI naaf nie paste. maar ik vindt het wel vet uit zien.
LeMoNBijdrager
veel mooier dan zo’n avanti 🙂
ciao is egt wel vet hoor met die 10 spakertjes:o leuke setup ook;)
MikeBijdrager
nice nice.. cao met 10 spakers rules (a)
enne nick vetjes , veel beter dan dat lelijke ding haha:D eej kreigt die nog mooi kleurtje?:lol

N!CKs
thanks allemaal
@mike, je hebt gelijk(a)
@vonckje, jah hij krijgt nog wel een mooi kleurtje maar eerst ga ik mijn avanti klaarmaken voor de brommercross. dus dat duurt nog wel even voordat hij een mooi kleurtje krijgt. weet ook nog niet welke combo??
LeMoNBijdrager
doe gewoon iets gruwelijks, rood frame met witte velgen en nog wat witte accenten 🙂

N!CKs
nej, dat vindt ik te. ofjah ik wil eigenlijk niet veel wit omdat er een beetje mee gecrosst word op zandpaden en dan moet ik ze elke week poetse:(
maajah ik hou de cross avanti hier ook bij, in deze perso

N!CKs
ik heb gisteren een bestellingkje gedaan bij JMPB.NL
balhoofdkapje ciao mix 1x
zadelveerkapje ciao mix 1x
malossi vario v-snaar ciao 1x
zijstandaard ciao 1x
dus ik hoop dat ik dat rond woensdag binnen heb en dan kank weer gaan rijde:D
JackyBijdrager
Leuk ding… Super leuke velgjes… alleen ehh dat mix gedoe achter oogt niet echt vindik:P

N!CKs

!Japieoh!_!Ciao!
onder je bagagedrager denk :p

N!CKs
okej, jah dat ben ik ook aant zoeke.
van die kapjes.

N!CKs
kwam vandaag thuis van school en wat staat daar toch voor een pakketje op tafel:D

het is de bestelling van JMPB.NL.
dit ziet er allemaal in:

ik had het dus deze spullen samen met vespa =] bestelt, hier mijn deel.

en hier vespa =] zijn deel.

ben dus blij dat ik alle onderdelen vandaag binnen heb. ga het na het eten erop zettten. dan miss ook nog effe testen als het weer mee zit:lol. maar jullie krijgen dezer dagen nog wel wat foto’s te zien van mijn ciao’ke:D
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.