Vespa-Ciao.NL
:: N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

Home Forums Perso’s Projecten N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 246)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

okej, bedankt LeMoN, ik zou het nog wel een keer gaan proberen:lol

N!CKs

vandaag heb ik mijn uitlaat binnengekregen. hij ziet er gewoon nog goed uit. hij had er nog geen een keer mee gereden, alleen wat roest puntjes:(. maar daar zie je bijna niks van. nou hier zijn wat foto’s van de proma cc.

nou, daarna heb ik hem onder mijn avanti gehangen en daarmee maakt hij echt veel herrie:D
        hij loopt nu heel goed, hij loopt dik tegen de 60 en op langen stukken gaat hij heel rustig over de 60 heen:lol. daarna heb ik nog wat foto’s gemaakt met de proma onder de avanti

het geheel

de bocht:D

geheel

de bocht

in het zonnetje

nou, wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinst:lol

leon ciao
        Bijdrager

Mooie goed uitziende aanwinst :thumb
          Hele mooie brommer, alleen jammer van je afgezaagde spatborden 😉

clemie
          Bijdrager

8)8)heuj n!cks mooi ding 😛 ga je hem ook nog spuiten ofnie? mooi uitlaatje8)

Bartjee
            Donateur

mooie aanwinst hoor!:D sowiezo echt een mooie brommer!:D

N!CKs

@leon ciao, bedankt. idd ik vindt het ook jammer dat er aan de spatborden is gezaagd, erkomen mss ook nieuwe op maar zat ook te kijken naar een ciao frame en dat ik daar alles opbouw omdat dit zo hoog zit en het stuurt nie zo fijn als een ciao:lol

@clemie, nej ik ga hem niet spuiten, dit is de originele kleur. alleen de kappen worden mss nog ooit zwart. maar mss komt er een ciao frame^^^

@bartjee, thanks:D

N!CKs

GROOT PROBLEEM:?
                  als ik mijn avanti aankick dan pakt het slakkenhuis niet vast op de krukas:?
                  dat buisje met de 5 tandjes kun je op en neer bewegen in het slakkenhuis, en dna glijd hij telkens langs de krukas dus kan ik hem niet meer aankicken.:(
                  dus moet ik een nieuwe slakkenhuis kopen of kan ik dit verhelpen:?

Crullie
                  Donateur

Goed schoon maken alles, die meenemer raakt de kruk niet omdat er te veel stof en viessigheid tussen zit denk ik.
                    Uitelkaar halen, schoon maken, en met schone vet weer inelkaar zetten, moet i het doen. :thumb

TICKLING BARN

N!CKs

maar hoe krijgt ik dat buisje met tandjes eruit, want die tandjes kunnen niet door dat gaatje heen:?

Green Machine
                      Bijdrager

kijk eens of je veer wel goed zit.
                        had ik ook daardoor zat het achter tandwiel scheef
                        en ging het voortandwiel ook naar buiten staan
                        dus kijk eens na of die wel goed zit.:thumb

tvmierlo
                        Donateur

probeer je trapas eens naar links of naar rechts te bewegen, en om met de linker kant aan te kicken. Bij mij lukt het soms niet met rechter kant

N!CKs

ik heb hem helemaal schoon gemaakt en wou hem in elkaar zetten maar toen drukte ik op dat plastic kapje wat erover moet en toen brak dit door midden:( dus weet niet of er nog iemand aan kan komen of heeft liggen, als je er een hebt ligge of weet waar je ze kan krijge hoor ik het graag:)

mvg.

Green Machine
                            Bijdrager

plastic kapje???

tvmierlo
                              Donateur

je hebt soms zoeen kapje aan het slakkenhuis, maar het hoeft volgensmij niet perse

masterman
                                Bijdrager

nee is niet echt nodig. is meer voor het tegenhouden van vuil

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 246)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.