Vespa-Ciao.NL
:: N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

Home Forums Perso’s Projecten N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 246)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

okej, dan zou ik dat een bijhouden en er naar zoeken.;)

N!CKs

ik had nog een vraagje:

ik heb dus kickstart. maar als ik hem aan wil kicken slaat hij net niet aan. hij maakt wel compressie en al. hij start wel als ik hem aanduw. dus ik weet niet of ik er dan bijv. grotere sproeier of andere trekveertjes in moet doen dat die dan stationair wat meer toeren maakt en dan iets eerder aanslaat:?

N!CKs

ik had gisteren mijn blokje met de polini 70cc w-poort erop gelegd. maarh et blokje starte niet. zonder kickstart want had geen zin om de krukas over te zetten, en dan paste de 70cc ook niet. maar hoe zou het komen dat het blokje niet start. hij maakt wel compressei maar slaat niet aan:?. want wou eens kjiken hoe dat loopt met de vario;)

masterman
          Bijdrager

N!CKs :
            ik had nog een vraagje:

ik heb dus kickstart. maar als ik hem aan wil kicken slaat hij net niet aan. hij maakt wel compressie en al. hij start wel als ik hem aanduw. dus ik weet niet of ik er dan bijv. grotere sproeier of andere trekveertjes in moet doen dat die dan stationair wat meer toeren maakt en dan iets eerder aanslaat:?

Rijd hij wel goed als je hem aanduwd? en loopt hij ook gewoon netjes stationair? als dat niet zo is kan het een beetje vals lucht zijn ofzo. of misschien je zuigerveren af ofzo.

Crullie
            Donateur

He N!CKs Leuk brommertje, ja je hebt gelijk is de zelfde als ik heb alleen is die van mij met bromklok.
              Dat ding van mij heeft al 3 vario,s aan gort gereden en ga er een poelie opzetten, die blijven tenminste heel.

Waarom je blokje het niet doet, geen idee, heb je een vonk, word de bougie nat ?? ff checke zou ik zegge.

TICKLING BARN

N!CKs

@masterman. hij rijdt gewoon goed als je hem aanduwt. hij loopt ok mooit stationair.

@ crullie.hij vonkt wel. en de bougi is droog.

ciaoracer
                Bijdrager

Ziet er leuk uit.:thumb

Maar als je alles terug heel mooi wilt hebben, moet je toch eens een keertje echt alles uit elkaar gaan draaien en alles mooi gaan op poetsen.:D Dan heb je een echt zeer mooi resultaat.

Maar zal volgens mij wel lekker trekken met combi snorklok en vario.:D Jah ok bedenkt me net vario is altijd met snorklok. dus domme opmerking van mij.;)

reiniero
                  Bijdrager

de zuigerveren zijn gewoon op wat meen je hoe oud dat ding is doe er maar eens een paar verse zuigerveren op en nieuw bougie’tje dan doet hij het wel weer goed en loopt ie ook wel goed stationear denk ik

FonS
                    Bijdrager

zo oud zijn die superbravo’s niet he 😉

mijne had wel maar 1 zuigerveer erop zitten, en die zat half vastgekoekt (had dus maar een halve zuigerveer eigenlijk), de carburateur zat er los op, ging niet vast…
                      maar hij liep wel :p 35 ofzo

blok eruit halen, alles schoonmaken en nakijken 😉 idd ff slotspeling meten

reiniero
                      Bijdrager

ja maar die gene waarvan die was (ik wilde deze ook eerst kopen) die had er niet veel verstand van en had gezegd dat die al een vrij lange tijd in de schuur had gestaan dus:P dan kan het best wel

TimoO_
                        Donateur

Nicks die smoesjes van snorklok werken niet met vario :P. gooi er een lekkere trekcilinder op en andere voorvario :D.

N!CKs

nou, dan zou ik het blokje is uit elkaar halen, en dan alles schoonmake en dan nieuwe zuigerveren en bougi’tje. miss wil ik een 70cc athena gaan kopen van MP. want die is wel pen 12. maar ik kijk nog wel effe;)

N!CKs

heb vandaag me blokje schoongemaakt en er een 70cc polini w-poort opgelegd:D hij loopt nog nie zo hard rond de 45, maar dat komt omdat er geen goede uitlaat opzit en er zit geen snelle voorvario op. hij maakt veels te veel toeren op zijn top. maar dat maak ik nog wel. hij start nou ook met kickstart dus dat is ook verholpen:D

N!CKs

okej, hier wat foto’s nadat ik mijn brommer heb gewassen. er zit dus een 70cc polini w-poort op en hij loopt rond de 50.:D

hier mijn brommer en mijn broertjes ciao:thumb

hier mijn brommer:D

nog us!

wat vinden jullie er nu van met alle kappen erop en kwa uiterlijk????

???? heb een originele pet van si, daar zit helemaal geen decompressie hendeltje en al op. dat is allemaal dicht. en als ik er een andere kop op zet(80cc) en die decompressie gat dicht maak. dan start hij nog niet. dus kan iemand van mijn 50cc(38mm) kop een 70cc(43mm) kop maken, door te vijlen/dremelen of zo. of heeft iemand een idee om dat gewoon goed te maken. dus dat er gewoon een 80 of 70cc kop op kan.???????

reiniero
                                Bijdrager

kleuren zijn wel mooi vind ik is wat anders maar ja je kan er zowiezo een 70cc en 50cc kop op doen heb ik nog wel voor je maar geen 80cc kop dat gaat niet dus daar spreek ik je op msn wel over;)

het zou leuk zijn als je een andere voorvario en uitlaat erop zou zette proma cc en malossi/polini vario?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 246)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.