Vespa-Ciao.NL
:: N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

Home Forums Perso’s Projecten N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 246)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

ga miss deze week de uitlaat opknappen maar dat weet ik nog niet zkr.
      rij nu bijna elke dag op de brommer bij veel bulten dichtbij ons.
      zijn ze een weg aant make. wegdek ligt er al en is een lange weg. zal er wel is wat foto’s van maken.
      pas waren we er met 6 scoots & één wallaroo & één schakel(moto hispania) & ikke dan.
      was echt vet. wij allemaal sprinte.
      maar heb nu ook zolang een echte kentekenplaat erop die vespa =] heeft gevonde. heb hem na gecheckd is wel van puch maxi maajah. is beter dan een neppe. zal binnekort wel wat foto’s maken bij de bulten en de weg waar wij altijd rijden.

LeMoN
      Bijdrager

Je hebt je oude uitlaat nog toch? dan pleur je die er ff tijdenlijk onder en dan doe je je uitlaat opknappen, kan je 2 dagen niet met de HM rijden, wat maakt dat uit 😛

N!CKs

nej, heb mijn oude Proma cc verkocht aan eddi van het forum
          daarom kan ik dan nie rijde:D, want mijn originele uitlaat past niet omdat ik kick heb.:(
          maar krijg miss deze week ook de andere twee binne, dan zet ik die erop. moet ik vandaag wel geld overmaken.

Green Machine
          Bijdrager

je wouw een polini sp en top one gaan halen las ik.
            maar een sp past tog ook niet mer kickstart???
            en waarom 3uitlate =p

Jelle
            Moderator

een sp past wel hoor met kickstart…:!

N!CKs

wis zelf ook niet eens of hij paste, maar nu weer wel. weer wat wijzer geworden:D
                maar k wil ze om ze op te knappe omdat ik ze vor een mooi prijsje kan kopen. en dan kan ik ze ook een keer testen, en afwisselen. bv. keer snelheid, dan weer trekkracht en da trekkracht en snelheid. en dan heb ik ook een kleine collectie:D

willemschellekens
                Bijdrager

haha ook een manier 😛 fotoke knippe en uitprinten en dan in je kenteken lijst schuiven 😛

N!CKs

idd, maar nu heb ik een echte plaat erop.
                    heeft vespa =] gevonden. is wel van een puch maxi, maarjah. beter dan een neppe.

kapot
                    Bijdrager

Rebel :
                      inderdaad best lachen dingetje
                      alleen stang wat te laag he?

Het is een ciao mix zo te zien, en daar kan je de stang niet echt op een andere manier bevestigen helaas.

Green Machine
                      Bijdrager

jelle :
                        een sp past wel hoor met kickstart…:!

past dat wel ja=) dan moet ik er maar eens overnadenken:con

N!CKs

@kapot, is idd wel jammer, maar dan weet ik wel vast dat als ik een geschouwd frame/brommertje koop dat het geen mix wordt:D

@greenmachine, idd, dan zal die wel lopen met die 43mm dr van jou:thumb

N!CKs

ga zometeen het geld overmaken voor de polini sp en top one.
                            en heb vandaag ook m’n 60cc zuigervere kapot gerede:(
                            stuk van de L-veer af. maar heb zolang een 50cc erop gelegt.
                            trekt stukken beter. met de malossi filter geen autowheely, maar me de ori filter bijna:D
                            zal foto’s makne als de uitlaten binne zijn.

N!CKs

helaas komen de polini SP en Top One deze week nie binne.
                              want k zelf was vergeten het adres door te geven:boos
                              vindt dat wel jammer anders waren ze morgen of vandaag wel binne zijn geweest.
                              maarjah, niks aan te doen.
                              denk dat ze dinsdag binnen zijn, omdat hij ze morge op de post doet.

LeMoN
                              Bijdrager

Balen 😛 maarja waarom koop je zoveel uitlaten :P?

N!CKs

omdat ik ze ga opknappen, en dan kan ik testen welke het best is etc.
                                  maar je moet er niet veel van verwachten, want bij beide uitlaten zitten geen dempers. en helaas zit er bij de SP een gat van 1x2cm, maar daar heb ik al een lasser voor. en bij de top one moet die knik van onder tot aan de demper nog aangelast worden. daarom heb ik er ook maar 10,- voor betaald:D

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 246)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.