- Dit onderwerp bevat 245 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 5 maanden geleden door vespa =].
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 oktober 2007 om 10:04 #451176
homoet is vet mooi man ze zijn heel snel en trekken goed op hoge toeren en ze zijn snel op vespa want vespa draait ook wat toeren in verhouding met puch
6 oktober 2007 om 10:08 #451177
N!CKsjah, dat wel. maar ik vindt ze niet zo mooi staan.
dus ik zoek verder.als iemand nog een mooie uitlaat tegenkomt of zelf heeft, laat het dan even weten.
6 oktober 2007 om 14:23 #451179SP, Ninja, Top One zullen het leuk doen op die setup denk 🙂
6 oktober 2007 om 19:25 #451188
N!CKsvandaag ook achtergekomen dat er speling zit op de krukas, dus effe kijken of de krukas lagers verslete zijn. en dan ga ik effe bij vespa =] de ninja usine van hem hale en teste. kijken wat hij doet op mijn setupje.
8 oktober 2007 om 15:40 #451223
N!CKsvanaaf haal ik mijn blkoje uit elkaar om de krukas lagers te vervangen, en koop ik meteen een revisisteje dan is hij metee nweer helemaal goed.

zal ok wel wat foto’s makne als hij weer in elkaar zit.9 oktober 2007 om 18:36 #451260
N!CKsvandaag me revisie setje gehaald en meteen in elkaar gezet. blok eronder, wel vergete foto’s te maken:boos maar gelukkig starte hij wel in een keer. hij loopt weer toppie zonder gekraak etc.
hij loopt ook een stuk rustiger in het blok zelf. dus wat ik net zij geen gekraak. ik hoop ook dat dat zo een tijdje blijft:D zal morgen wat foto’s maken omdat ik het wat druk heb met school.13 oktober 2007 om 05:31 #451389
N!CKsnou, zal de foto’s wel maken als ik de uitlaat binne heb.
heb de leo HM gekocht van edjuh
met gepolijste demper en de rest is zwart gespoten, maar die ga ik opknappe met een brandertje en blanke lak:D
zal hem ongeveer dinsdag binne hebben.13 oktober 2007 om 19:34 #451423
N!CKshier alvast een foto van de uitlaat die edjuh mij stuurder,
13 oktober 2007 om 19:43 #451424succes met opknappen.
hij is van mn broer geweest, wij zijn er ook een hele tijd mee bezig geweest. maar was mission impossible
toen maar zwart gespoten en ik geloof dat ik die demper ook nog gepolijst had. maar dat weet ik niet zeker.maar mn broer heeft er nog steeds spijt van dat hij weg is 😀
13 oktober 2007 om 19:50 #451425
N!CKsoo, ik ben er erg blij mee als hij dadelijk binne is, ga hem meteen proberen te opknappen.
want hij moet er gewoon toppie uitzien, want zwart vindt ik nie zo mooi.13 oktober 2007 om 22:52 #451427Gaat nog een hels karwei worden om hem op te knappen:o
Eerst die complete zwarte lak er af schuren, en dan ben je nog niet halverwege.:'(
Als Erwinko en z’n broer er al mee waren gestopt met opknappen dan kan het echt nog een hele kluif worden.:D
Maargoed, dan heb je ook wat.;)
Die zwarte lak zal je lang op moeten schuren, ben ik even blij dat ik thuis lekker kan zandstralen, dan ligt die lak er binnen 5/10 minuten compleet af :lol
En de roest ben je ook meteen kwijt dan=)
Succes in ieder geval, ook met de mini
14 oktober 2007 om 05:49 #451428
N!CKsthanks, dan moet het schuren maar beginnne. of ik moet iemand vinden die het voor mij wil stralen.
gisteren heb ik ook de kickstart weer gemaakt, dus dan hoef ik hem nie meer aant te duwe:D
alleen ik moet de tandjes van het slakkenhuis nog wel in de tandjes van de krukas duwe:(
maar heb het slakkehuis nog schoongemaakt dus kweet neit waar het aan licht:?18 oktober 2007 om 05:35 #451647
N!CKsvandaag krijg ik hopelijk mijn Leovince HandMade binne.
omdat hij dinsdag ochtend is opgestuurd, zal hij vndaag wel binne komen.
want dan kan ik weer gaan rijde, omdat ik geen andere had liggen.ook ga ik een Polini SP & Top one hale voor een mooie prijs van 10 eruo.
alleen zitten er bij beide geen dempers en bij de Sp zit een gat in de uitlaat van ongeveer 1x2cm.
maar dat ga ik proberen te maken. dus die zullen volgende week wel een keer verschijnen als ik het geld heb overgemaakt. deze uitlaten worden gebruikt om op te knappe en te testen,en als collectie:D20 oktober 2007 om 05:44 #451761
N!CKsnou, naar het lange wachten van de handmade:D(had eigenlijk gehoopt dat hij de 18e al binne was maar het is dus de 19e geworden:()
maarjah, kwam dus thuis en toen stond er dit pakketje op de tafel met tername van nick.

ik opgemaaktm, zit er dit in:(

daarna dat witte doek eraf gehaald en toen zag ik de Leovince HandMade liggen:D, was helemaal netjes ingewikkeld.

heb hem gisteren ook al getest. trekt zeer hard, beetje autowheely. hij rijdt 60 op de scooterteller. zal vandaag wat foto’s maken als het mooi weer is.
20 oktober 2007 om 08:11 #451763Goed dat je er blij mee bent.
Hoe is het geluid?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.