Vespa-Ciao.NL
:: N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

Home Forums Perso’s Projecten N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 246)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

nou, gisteravond is mijn stang ertussen gelast, een ronde van ongeveer 3/4cm doorsnede.
      achter bij de burg/zadelpen heb ik het ook nog us verstevigd. de buis wordt vandaag of morge gespote, maar het moet wel goed weer zijn. maar deze keer wordt alleen de buis gespote en wat roestplekjes, omdat ik geen zin heb om 30/40 eruo uit te geven en ik toch over een half jaar een geschouwd frame koop en dan kan dit toch weg. hier wat foto’s van de verstevigingen:

ut geheel

nog us

versteviging achter

buis boven

buis onder

wat vinden jullie ervan??

LeMoN
      Bijdrager

ik vind dat ie net wat te dicht bij het balhoofd zit 🙂 maar voor de rest wel nice!

N!CKs

idd, dat is ook wel.
          maar die voor mij deed lasse wou hem nie zo op de tank lassen, voor gaten/ ontploffing.
          anders had ik dat wel gewild.

reiniero
          Bijdrager

ziet er zeker mooi uit;) nu nog mooi plamuren (kutwerk:P) maar hoe hard ga je dan rijden? 100 of zo:P:D

TimoO_
            Donateur

het is wel vet. alleen vind ik het jammer, een PX valt naar mijn wete niet écht mooi te maken door dat zadel en die bagagedrager. dus vind ik die stang ook een beetje onnodig. ik bedoel voor versteviging heb je hem toch niet nodig?

N!CKs

nej, maar wil er mee aan brommercrosses gaan doen daarom.
                en idd vindt ik het ook jammer van dat px systeem, maarjah, daar kan ik niks aan doen.

@reiniero, ik ga het nie plamuren, laat het gewoon zo.

edit: ik heb vandaag ook de buis gespote zal er morge wat foto’s van schiete.

reiniero
                Bijdrager

jammer.. met plamuur word alles een stuk mooier maar ja eigen keuze;) laat die foto’s maar komen

N!CKs

jah, dat wel.
                    maar ik heb geen zin om zoveel tijd aan dit frame te bestede.
                    want gaat toch over een half jaar ofzo weg en dan komt er een geschouwd frame.
                    en hier wordt toch alleen maar mee gecrosst.

ciaoracer
                    Bijdrager

TimoO_ :
                      het is wel vet. alleen vind ik het jammer, een PX valt naar mijn wete niet écht mooi te maken door dat zadel en die bagagedrager. dus vind ik die stang ook een beetje onnodig. ik bedoel voor versteviging heb je hem toch niet nodig?

Ahja Timo.:D

Mijn racerframe isook van een px. EN vind deze eerlijk gezegd toch best goed gelukt hoor.

N!CKs

ben net terug van een bromfiets onderdelen beurs hier in de buurt.
                        heb daar een laag race stuurtje gekoch voor €0.50 en zag er nog goed uit.
                        die komt dan op de tomos vork die ik nog aant zoek ben.

der lag ook een zeer mooie 70cc autisa spain. alleen geen kop,pistonpen en clipjes. de zuiger en veren zagen er nog goed uit en de ciilnder zelf ook. voor 40 euor mocht ik hem hebben.maar wil eerst andere dingen kope.
                        dus iemand in de buurt van deurne, daar was het heeft kans om het te hale. dur lag nie zoveel vespa maar wel wat. als je het wilt hale dan moet je naar binne gaan en dan naar rechts en dan schuin links.

hier ook de foto’s van de gespote stang:

reacties???

Jeroen
                        Bijdrager

jammer dat je niet de tijd genomen hebt om het te plamuren, zou un stuk mooier staan:?

N!CKs

jah dat wel, maar ik ga er nie zoveel geld an bestede/tijd.
                            watn aik ga toc heen geschouwd frame kope.

LeMoN
                            Bijdrager

Waarom las je dan uberhautp een buis ertussen :S had dat dan bij het geschouwde frame gedaan :/ persoonlijk vind ik toch dat de buis te schuin is, had lager bij balhoofd gemoeten en hoger bij het achterspatbord 😛

stfu>>

nee niet mijn smaak doe het goed of doe het niet 😕

N!CKs

idd, dat wel maarjah:D

@lemon, had hem wel lager willen hebben op de tank, maar dat deed mijn lasser niet voor gevaar;)

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 246)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.