Vespa-Ciao.NL
:: N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

Home Forums Perso’s Projecten N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 246)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

de papkarre
    Bijdrager

ja thanks voor uileg

LeMoN
      Bijdrager

Fijn dat hij weer loopt! En idd gewoon een geschouwd frame kopen, maar rijd je er mee op openbare weg? Zo niet, waarom zou je hem dan uberhaupt laten schorsen, je hoeft em niet te verzekeren als je op eigen terrein rijd, dan kan je dus gewoon je kenteken geregistreerd laten en dan schors je hem niet! En je moet gewoon met je ketting naar de brommerboer gaan en dan geven ze je de goeie 🙂

N!CKs

ik zou opzich wel een geschouwd frame kope, maar dat mag niet van mijn ouders.
          omdat ik er nog niet mee over de weg mag rijde enzo.
          okej, ik zal dinsdag is naar de bromboer gaan en kjiken of die er een heeft liggen.
          en idd fijn dat de mijne weeer loopt, en hij loopt echt goed:D

N!CKs

nou, ik een paar dagen niks gedaan.
            op kamp geweest met school, 3e jaars kamp:thumb
            ik ben ideeen aant bedenke voor de kleurencombo.
            ik had een idee in gedachte van Suzuki GsxR.
            hier ongeveer het idee hoe ik het dan zou wille uitwerke, wel moeilijk die letters op de stang enzo, maarjah we zullen zien. anders geef me wat ideeen wat ik ka nverbeter en miss andere kleurecombo’s.

(effe eropklikke, dan zie je Gsxr goed staan enzo)

kom dus maar op met ideeen of veranderingen.

vespa =]

Hey N!CKs

zekers wel vet dat ontwerpje wat je hebt gemaakt van Suzuki GsxR
              ziet er zekers niet verkeer uit !!!:thumb

ArvidW
              Donateur

Ziet er idd leuk uit:) Zou je de stang niet hoger vastzetten (ja ik weet het het is een PX veersysteem maar daar zijn wel mooie oplossingen voor te bedenken:))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

N!CKs

jah idd, dat vindt ik wel jammer van dat PX systeem:(
                  maar wat voor een oplossing dan??

ArvidW
                  Donateur

Hierbij wat idéétjes

De groene vind ik het mooist, de rode had ik op mijn Ciao-Mix

Als ik een ciao zou kopen en zou verstevigen zou ik zeker weten de groene eropzetten:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

Jacky
                    Bijdrager

Ik zou wel het achterspatbord helemaal oranje doen. VErder ziet het er goed uit!

N!CKs

bedankt voor de ideeen ArvidW, ik zal er is goed over nadenken.

@Jacky, hoe bedoej je helemaal??

bedankt voor de reacties.

N!CKs

gisteren ben ik bezig geweest met de buis voor tussen mijn frame, het is een ronde buis geworden van ongeveer 3/4 cm.
                          hij komt zoals ik op mijn ontwerp hierboven heb getekend.
                          deze brommer wordt denk ik nog niet het gsxr thema maar asl ik er dadelijk een met kenteken heb wel.
                          vanavond wordt de buis ertussen gelast en onderaan bij zadelpen/brug daar wordt hij ook verstevigd.

ik zal er proberen vanaaf nog foto’s van te maken anders wordt het morgen.

N!CKs

had nog een vraagje??

past eigenlijk mijn avanti voorvork in mijn ciao of past dat niet, welke vorken pasten dan ook weer wel in een ciao.

gr.

VespaAvanti
                            Donateur

Avanti vork past niet, helaas:(
                              Ik heb zelf een vork samengesteld voor mijn ciao:D8)
                              Het zijn de poten van een si.
                              En het ding waar de poten ingaan en wat door je balhoofd gaat (ben ff de naam kwijt) van een citta.
                              De plaat die bovenopkomt moet je dan zelf maken.
                              Het lijkt een beunvork maar het werkt echt perfect.:thumb

Je kan er natuurlijk ook een EBR of een tomos voorvork inzetten:!

N!CKs

okej, dan weet ik dat.
                                want anders had ik de vork uit minne avanti gehaald:D

N!CKs

pas had ik mijn zuigerveren afgebroke:(
                                  maar heb gisteren nieuwe gehaald en ga ze vandaag monteren.
                                  moet alleen nog wel effe een nieuwe achterband hale, omdat ik de mijne kapot heb gereden.
                                  de stang wordt heel miss er vandaag nog tussen gelast.
                                  dus ik zal vanavond wel wat foto’s ervan maken.

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 246)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.