Vespa-Ciao.NL
:: N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

Home Forums Perso’s Projecten N!cks (wordt verkocht) VaRiO KiCk ciao

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 246)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

ook al hou ik de as vast dat in het wiel valt dan slaat hij nog vast:?
      ik zou wel eens proberen zonder rem maar denk niet dat het eraan ligt:no
      iemand anders nog ideeen???

N!CKs

heeft iemand nog een idee:?, of heeft iemand nog een goede vario klok thuis ligge voor en mooi prijsje.

LeMoN
        Bijdrager

Heb je de de klok al wel eens uitelkaar gehaald helemaal? Probeer dat is, misschien is er wel wat tussen gekomen ofzo

PoliniCitta
          Bijdrager

Misschien heb je je klok droog laten lopen… Er moet een soort van olie in.. nu moet j denk wel een andere achterklok zoeken… Ik had precies het zelfde probleem.. Of je reviseert em.. Kan ook.. Maar ik vind dat een rot klus.

N!CKs

ik heb alle tandwielen er al eens eruit gehad, maar daarna liep hij nog steeds niet goed?/

dus heb geen idee???

N!CKs

nou, ik heb dus geen ideeen meer voor de achterklok dus dat laat ik even ter zijde.

ik heb deze dagen niet stil gezeten en het de kickstart pedalen/as overgezet op de ciao. het aanpasse was het meeste werk vondt ik. heb ook meteen het nieuwe balhoofdkapje,zadelveerkapje en de zijstandaard gemonteerd. hier wat foto’s ervan.

hier de brommer in zijn geheel:D

nog us!!

de zijstandaard

balhoofdkapje+booskijkers

zadelveerkapje

kickstart systeem

dit was weer effe een update, als iemand nog een idee heeft van de achterklok dan laat het maar weten. of als je nog een 2e handse goede hebt liggee!!

LeMoN
                Bijdrager

Ziet er nice uit, die velgen die je gekocht heb dus die 10 spakers waren zeker zonder achterklok? Anders zou je van de avanti de klok kunnen overzetten.

N!CKs

nej, die waren met achterklok, de klok van de vario(avanti) is kapot. dus rij met pouli.
                    maar heb geen geschikte snaar maar het gaat:D

N!CKs

na een tijdje niet op het forum te hebben gezete(toen die eruit lag), dus eigenlijk nie zo lang:D.
                      vanmorgen ben ik mijn varioklok helemaal uit elkaar weze hale, alle tandjes schoongemaakt. ik belde de bromboer op het vroeg om nieuwe achterklok olie en ik ging die hale en ik ververste de olie en hij liep ineens niet meer vast:thumb. dus ik sprong een gat in de lucht:D. ik alles weer onder me ciao’tje gelegd en hij starte in een keer. dus hoef ik ook niet meer op zoek naar een andere vario achterklok. ik denk dat hij nu ongeveer 60/65 loopt en als ik een beetje naar achter hang dan trekt hij een hele kleine autowheely:lol.
                      hier wat foto’s van de vario onder de ciao.

het geheel

malossi snaartje

achterkoppeling(word nog gepolijst)

voorvario

nog us het geheel

G-no
                      Donateur

ik zou je blok een stuk naar achter zetten, je snaar ligt tever in de poelies. ik denk wel dat je dan je kickketting moet inkorten. verder leuk ding, word hij nog gespoten?

N!CKs

okej, ik zal het blok is wat naar achterplaatsen.
                          ik heb de kickketting ingekort maar daarbij heb ik hem kapot gemaakt, ik ga hem nog proberen te repareren.
                          past er anders een minibike ketting op????
                          ik denk dat het frame niet meer gespote word, maar de velgen wel. omdat ik als ik 15/15.5 toch een geschouwde ga halen.
                          maar miss al ik niks te doen heb dat ik hem ga spuiten, want er wordt toch een sntang tussen gemaakt voor de stevigheid.

Toad
                          Bijdrager

ik zou als ik jou was al opzoek gaan naar een geschouwd frame… kost maar 10€ per jaar om de schorsing te verlengen en kun je alvast echt iets speciaals gaan maken 😀 verder alles :thumb,

btw malossi snaartje is best chill toch?

N!CKs

jah idd malossi snaartje rijd goed.

ik zou ook op zoek gaan naar een geschouwd frame ik heb er al op het oog maar krijg ons ma niet omgelult dat ik er een mag en dat ik hem laat schorse.
                              maar dat komt nog wel.

de papkarre
                              Bijdrager

mooi variootje
                                ( wat is schorse)?

N!CKs

schorsen betekent dat je bv.

je schorst je brommer voor één jaar. dan betaal je bv 50 eruo voor.
                                  als hij geschorst is betekent dat je er niet op mag rijden over de openbare weg. en als hij geschorst is hoef je ook geen verzekering te hebben.
                                  dat is het voordeel asl je bv 15 bent en je koopt een geschouwde brommer.
                                  dan laat je hem schorse en bij je 16e of zo dan laat je de schorsing vervallen.

snappie???

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 246)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.