Vespa-Ciao.NL
:: N!CKs perso-krukas getjoend:P

Home Forums Perso’s Projecten N!CKs perso-krukas getjoend:P

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 177)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CK\s

jah heb gisteren de kappe ontvet en de polini sticker eraf gehaald:thumb

N!CK\s

wie weet hoe duur die dempertjes zijn voor op de voorvork.:ehh

!Japieoh!_!Ciao!

Pm yopido even.,, of bedoel je echt de dempers zonder steuntjes?
          Daarvoor zou ik Herr Flick ff pm’en

Wouz-LwB
          Donateur

De dempers los , zonder bevestigings plaatjes zijn hier 10 euro per 2.
            Kappen moet je doen met cockpitspray(Kunstofreiniger) zoals G-no al zei , bij een autozaak wel te krijgen;)

N!CK\s

ik had vandaag mijn km-teller getuned .
              maar krijg dat ijzere randje er niet op iemand een idee.

N!CKs

vandaag had ik min kop eraf gehaald want wou er een polini hd kop opzetten van 43mm maar toen zag ik ineens dat er op mijn 43mm DR en pakking zat van 38mm dus wordt een nieuwe pakking.
                op de pakking zit helemaal een stootrand. morge effe nieuwe hale en dan de polini kop erop

N!CKs

ik zou graag ook een stang ertussen willen maar niet willen lassen aan het frame.
                  maar ik zat te denken dat ik een stangetjes aan de buis las en dan bij de bagagedrager schroefjes erbij draai. en voor bij het balhoofd met een clipje (daar hing eerst een soort jassenhanger of zoiets dergelijks tussen) om daar je andere kant van je stang tussen te doen.
                  hier zie je het hoe je het bij het zadel/bagagedrager kunt monteren

Rebel

waarom las je niet gewoon op het frame
                    10x sneller en mooier

+ zwitserlanders hebben allemaal al zon stang waarvoor je niet hoeft te lassen

N!CKs

jah maar als je hem verkoopt vele mensen vinden ook geen stang mooi en andere weer wel. dus handig te monteren en demonteren
                      ik wil het hebben omdat mijn frame al een beetje gescheurd is.

N!CKs

ben misschien toch van plan om het een buis ertussen te gaan lassen. maar als je gaat lassen krijg je dan allemaal plakje op de tank of ergens anders van de vonkjes die er altijd afvliegen.

en waar kan je ergens een buis hale. sloperij ofzo

reiniero
                        Bijdrager

N!CKs :
                          ben misschien toch van plan om het een buis ertussen te gaan lassen. maar als je gaat lassen krijg je dan allemaal plakje op de tank of ergens anders van de vonkjes die er altijd afvliegen.

en waar kan je ergens een buis hale. sloperij ofzo

ik heb hem gewoon bij de gamma gekocht voor 7,50

N!CKs

ok zal daar is gaan kijke:thumb
                            wat zou het mooiste zijn ik dacht aan een rechthoekige net als bij reiniero ciao.

N!CKs

heb nou een buis gevonden.
                              een buis van 2cm hoog en 4cm breed en dan 58 lang of zoiets.
                              hij komt van het balhoofd naar waar de bagagedrager vast zit. aan de zadelpen.

hij wordt er vanavond of overmorgen opgelast endan laat ik de foto’s zien

reiniero
                              Bijdrager

ja zoiets heb ik ook en timo heeft volgens mij dezelfde als mij moet je maar effe bij zijn perso checke

N!CKs

jah
                                  had gekeken.
                                  alleen jullie hebben hem wat lager zitten en schuiner.
                                  maar ik heb die buis gepakt omdat dat ongeveer de breedte is van het balhoofd.
                                  :thumb

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 177)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.