Vespa-Ciao.NL
:: N!CKs perso-krukas getjoend:P

Home Forums Perso’s Projecten N!CKs perso-krukas getjoend:P

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 177)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCitta
    Bijdrager

Leuke spuitplek.. wij hebben ook wel een grote schuur/garage.. Maar mijn pa doet altijd het spuitwerk achter in de schuur ivm spuitnevel. Daar zit nog een apart kamertje/gedeelte.
      Hoop dat je geen lopers krijgt!

N!CK\s

bedankt
        bij ons in de schuur staat toch niks belangrijks

een heel klein lopertje maar is al weggewerkt

N!CK\s

vandaag heb ik de velgen naar huis gehaald.
          in het daglicht zien ze er super uit en bij het frame heb ik ook net de laatste lak gespoten. morgen ga ik nieuwe boutjes en moertjes halen en dan ga ik hem weer monteren.

Wouz-LwB
          Donateur

Zou je hem niet ff laten uitharden ? lijkt me wel het beste 😉

ReBeCcA
            Bijdrager

heb je ook foto’s hoe hij eruit ziet met de oranje lak? ^_^

N!CK\s

*wouz-lwb ik heb de velgen maandag als laatst gespoten en nu zijn ze al in topstaat.

*rebecca hier heb je de foto’s van de oranje lak:
                hier een foto van de lak=)

hier eentje van het frame;)

voorvorkje:)

het spatbordtje:lol

bagagedragertje:thumb

alles op een foto:o

Toad
                Bijdrager

ziet er goed uit! alleen zou ik je signature ff aanpassen 😛

80cc
                  Bijdrager

ziet er goed uit jong ga zo door

N!CK\s

jah
                      bedankt zal zaterdag of zo wel weer foto maken van het monteren

N!CK\s

hier een paar foto’s van toen ik alles weer naar huis had gebracht:=)

🙂

:lol

gistere ook nog effe zowat allle moertjes en boutjes vervangen e ndat kosten iks :

€1.77

voor een stuk of dertif moertjes en boutjes en veertje en revetten

ArvidW
                        Donateur

Ziet er mooi uit ! 😀

Ik heb al zo’n idee hoe het eruit gaat zien als het in elkaar zit, want het is een beetje het kleurenschema ala Tonni en Iaccaloco, en dat vind ik helemaaal niet erg 😀 (had ik achteraf ook moeten doen denk ik, rood-oranje-zwart)

Nu je blokje er toch onderuit ligt veil je de inlaat natuurlijk wel ff uit hè :con

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

Edjuh
                          Bijdrager

Ziet er zeker goed uit! Mooie banden en blok er op en het is een knappe ciao.

.-{2F4OV}-.

Netjes gdaan:D

Miss nog niet zo slecht idee wat arvid zegt;) maar je moet t dan wel goed doen natuurlijk..

Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het in mekaar zit:thumb

N!CK\s

bedankt.

jah ik heb nou nog een swallow gehaald, geruild tegen mijn firrellie band.
                                miss vijl ik hem wel maar heb niet zon zin om het helemaal uit elkaar te halen ,
                                bij mijn vriend hebbe wij dat ook geddaan (uitgevijld) volgen de how’to maar toen we alles were in elkaar zette starte die nie meer:no

trouwens weten jullie hoe je die vooorvork veering onder in de voorvork kan vastmaken ben hem aan de achterkant al vast maar onderin die dikke bout krijg ik er niet door:boos

ciaoracer
                                Bijdrager

Heb je het binnenwerk van je velgen ook mee gespoten of heb je die af geplakt?

Het oranje vind ik trouwens een mooie kleur en dat zwart is dat hoogglans zwart? Ziet er ook leuk uit.:thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 177)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.