:: N!CKs perso-krukas getjoend:P
-

N!CKs
jah iemand wou een splinternieuwe handmade=) ruilen tegen mijn proma circuit.
hij had er nog maar 10km mee gereden en het garantiebewijs en de aankoopbon zit er nog bij. dus kan ik de datum zien of hij wel nieuw is=)

N!CKs
had net effe ontwerptje gemaakt van mijn brommer met velgstriping.
effe kijke voor de ‘look’, vinde jullie het ook wat hebben=)

jah man!
dat is best mooi,
zorg er wel voor dat ze echt rond zijn, anders ziet zo raar uit als je rijd 😛
l@ters
EdjuhBijdrager
Ziet er mooi uit! Zeker doen.

N!CKs
zou ik ze spuiten of zou ik zon strip halen die ze ook voor motors hebben dat kan natuurlijk ook en ze zijn mooi rond=)

N!CKs
mijn laatste aanwinst is een kapot achterlicht, was schaafplekjes op het voorspatbord en de remgrepen.
door een ongeluk met een hond die nie wist welke kan hij op moest omdat er aan de ander kant een auto aan kwam.
en dan moet je nog is denken dat ik geen kenteken/verzekering heb
hier foto’s van het achterlicht:
🙁
🙁
🙁

N!CKs
nou, na dit ongeluk besef ik hoe leip ik bezig ben om zonder kenteken/verzekering te rijden.
dus ik verkoop:( mijn brommer, ik ga er dan een met kenteken kopen.
of ik moet een frame met kenteken kopen als iemand die heeft staan=)

.-{2F4OV}-.
Zeer slim van je;)
Zonder kenteken/verzekering rijden is egt stom.. Mocht er n keer iets gebeuren ben je vieshard de zak;)
Khoop da je snel n frame met kenteken vindt

!Japieoh!_!Ciao!
Jep, frame met kenteken kopen en die overspuiten want de rest heb je al en dat ziet er allemaal goed uit !

N!CKs
ben van plan mijn blokje met w-poort te houde en het frame en het andere blokje verkopen en dan een goedkope brommer met kenteken te kopen.=)
dan vind ik toch iets goedkoper dan alleen een frame te kopen

N!CKs
vandaag heb ik een krukasje getuned. hier een foto in originele staat en 2 foto’s na het tune. graag reacties over wat er verbeterd kan worden of wat ik fout heb gedaan.

originele kruk

tuned kruk

- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.