Vespa-Ciao.NL
:: N!CKs perso-krukas getjoend:P

Home Forums Perso’s Projecten N!CKs perso-krukas getjoend:P

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 177)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjaak trekhaak

ziet er mooit uit:thumb ga je die luchthapper ook op je nieuwe kappe make?

hansieb
      Moderator

Ik vind je stangetje wel te dun , jammer maarja de kleuren zijn goed net zoals die van tonni 😛

Frits
        Bijdrager

Ziet er goed uit die kappen:)
          nu nog vario:P

N!CKs

ik houdt gewoon beide kappe sets.
            gewoon een keer omwisselen.
            en misschien ooit komt er nog wel een vario op. maar ik vindt ze voor mijn leeftijd te duur

ciaoracer
            Bijdrager

Jah dat vond ik ook, maar ze zijn echt hun geld waard dat moet ik je wel zeggen. Want vind vario toch wel stukken fijner rijden hoor als poulie, maar dat is natuurlijk je eigen keus en hoeveel geld je tot besteding hebt.

Trouwens mooie kleurencombo. De witten banden letters komen er ook mooi uit!

N!CKs

jah
                heb van vele mensen gehoort dat ze veel en veel fijner reden dan met een pouli.
                als ik ooit een beetje goedkope tegenkom koopt ik hem=)

TimoO_
                Donateur

ik reed eerst ook altijd met poelie. toen G-no’s vario eronder kwam wist ik opeens zeker dat ik vario zou gaan kopen :P. trekt echt 50x beter op en over de top mag ik ook niet zeuren.

N!CKs

past een veerubber van 16/ 2.50 tussen het frame en het achterspatbord

PoliniCiao
                    Bijdrager

16*2,5 past
                      Heb ik nu op mn mix met lang spatbord liggen. 2,75 past niet meer..

hansieb
                      Moderator

TimoO_ :
                        ik reed eerst ook altijd met poelie. toen G-no’s vario eronder kwam wist ik opeens zeker dat ik vario zou gaan kopen :P. trekt echt 50x beter op en over de top mag ik ook niet zeuren.

Vario is een dure bezigheid….

Had laatst uitgerekent je bent zo rond de 300 euro kwijt. Maarja het is wel leuk 🙂 alleen std vertanding sux like hell

N!CKs

scheelt een race koppeling veel tegenover een originele koppeling. en trekt die dan harder of rijd die dan harder

de papkarre
                          Bijdrager

trekt langzamer op maar tot 15 km winst op top(die van simonimi(of hoe schrijf je dat))
                            maar dat trekken kan weer met grotere poulie maar scheelt wel veel

Mike
                            Bijdrager

nooit een race koppeling gebruike.. is stront man

die addige ofzo.. haha wat een onding.. er gaat niets boven de std koppeling.. zelfde verhaal als krukas eigenlijk;)

Mike

de papkarre
                              Bijdrager

ik heb die van simo maar die is goed en snel hoor en ik rij altijd volle toeren en geen uitbalans ofzo

hansieb
                                Moderator

Mike :
                                  nooit een race koppeling gebruike.. is stront man

die addige ofzo.. haha wat een onding.. er gaat niets boven de std koppeling.. zelfde verhaal als krukas eigenlijk;)

Ze bedoelen hier een simo koppeling / belgenkoppeling en die rijden echt als een malle 🙂 !

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 177)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.