Vespa-Ciao.NL
:: N!cks Cross Puchje

Home Forums Perso’s Andere merken N!cks Cross Puchje

• Dit onderwerp bevat 49 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren geleden door N!CKs.
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Donateur

ziet er leuk uit hoor:D Begint er nou als een echt crossertje uit te zien! Ook stuk vetter met die noppenbanden:)

reiniero
      Bijdrager

vind um egt vet geworden alleen wat er nog op moet is een rotor:P

N!CKs

@bartjee,thanks. idd, ik vindt hem door de noppen al een stuk beter uitzien.

@reiniero,thanks, ik was er al een aant zoeke, maar als ik er een zou hebben is het pas over een maand of 2/3. het er wel al een paar gezien, maar wet niet wat ik wil, de HPI of de PVL binnenrotor.

gr.

jordy
          Bijdrager

ziet er allenmaal super uit nick;)
            echt vet gewoon wat ga je nog met je velgen doen???

Green Machine
            Bijdrager

ziet er inderdaad heel vet uit:thumb
              maar zit je hier nouw heel anders op als op een normale puch?

N!CKs

@jordy, thanks.
                velgen worden nog gespoten.
                maar dat gebeurt als het warmer is, alles wordt dan onder handen genomen.

@greenmachine,thanks.
                jah, stuk hoger, maar veert wel beter.

hij rijdt nog steeds suppprrr

wjtjee
                Bijdrager

Vet ding

Zitten ook mooie bandjes om, Nu nog een mooi kleurtje en beetje afwerken :thumb

Roger102
                  Bijdrager

Damn wat een ding man 😛 die noppen banden maken hem echt SUPER vet, net een echt crossmotor 😛

diac
                    Bijdrager

ik vind hem ook zeer vet geworden op 1 ding na.
                      ik vind die veren nog steeds echt overdreven lang, maak er anders eens een foto van als je erop zit.
                      misschien ziet het dan wel heel anders uit..
                      krijgt tenminste iedereen er een idee van;)

N!CKs

@wjtjee, thanks. wordt ook nog gespoten. als het wat warmer is.

@roger102, okej, bedankt. vindt de noppen idd ook mooi. kosten maar 20,- per stuk voor 17inch. kan jij ook op je 5 spakers gooien.

@diac,okej, zal ik doen. ga miss ook een opmaat achterbrug kopen, dan steekt het wiel niet zo ver naar achteren uit, en dan komen er ook andere achterveren op. en heb ook van die puch 2-speed kapjes gekocht voor achter, dat zal er ook weer wat mooier uitzien.

Roger102
                        Bijdrager

Er viel me net iets tebinnen, Je zou met dat ding echt mee moeten doen aan de knastercross van dit jaar in de brommerklasse , dat is echt een super vet evenement !! Bier, crossen, lol maken enz enz.
                          http://www.knastercross.nl/2007/index.htm

heuvel85
                          Bijdrager

ik vind het er wel leuk uit zien..leuk voor de zwarte cross..nog ff een binnenrotor erop en een 19mm…

wat ook een leuk blok is..(ff men gedachten laten fieren..)vroeger toen ik nog grassbaan als sport deed..was er altijd een brommer classe…daar reed een crosspuch mee met een 2handbak puchblok met een 80cc kreidler cilinder, binnenrotor en een 19mm..trok gewoon op de baan(grass/zand)op het achterwiel weg..echt super vermogen..

dan heb je een echte crosspuch..

dit ciltje ziet er ook sweat uit!deze wil ook wel met een hpi!!

N!CKs

@roger102, ik ga ook meedoen aan brommercrossen, maar denk niet de knastercross, miss wel. mar dat weet ik nog niet.

@heuvel85, thanks. kan idd wel.binnenrotor komt nog wel, even sparen. en er kom miss 21mm op. die gaak een keer testen van iemand. idd, dat zou de cilinder wel wille:D

gr.

N!CKs

hier nog even een foto van hoe mijn crosspuchje er uit ziet. zo wordt hij ook, alleen nog spuiten:

G-no
                                Donateur

waar is je mooie blokje naartoe? leuk ding, aleen lijk t me leuker om te crossen met een schakel:)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.