Vespa-Ciao.NL
:: N!cks Cross Puchje

Home Forums Perso’s Andere merken N!cks Cross Puchje

• Dit onderwerp bevat 49 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren geleden door N!CKs.
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bob
    Bijdrager

word wel een hele apparte puch maar kan volgens mij wle heel mooi worden succes ermee!!!!

erwinko
      Bijdrager

gewoon nog voorvork verhogers ertussen knallen! 😀

denk wel ff om de ketting spanning straks he

als je hem verhoogt komt de achterbrug dus meer omlaag te staan

afstand van tandwiel naar tandwiel wordt kleiner, maar als je inveert wordt hij groter.

en daar houden je ketting + lagers niet zo van 😉

diac
        Bijdrager

ik vind die voorvork dus echt 10x niks..
          EBR is veel mooier en volgens mij zit je nu ook een beetje erg ver achterover?
          maja, jij moet het weten.

suc6 verder:thumb

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

ik vind het eigenlijk geen kijk gelijk, sorry.

toch even mijn mening laten horen.
            het hele geheel past niet bij elkaar

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Mike
            Bijdrager

dat woord update niet meer in de titel gebruiken aub:)

Mike

reiniero
              Bijdrager

als ik het zo zie vind ik de vork te lang.. een mb vind ik dan mooier! mijne staat te koop als je interesse hebt XD

Bartjee
                Donateur

Ik vin t juist wel vet. Weer wat anders dan normaal… En tsja, t moet toch een crosser worden? Juist vet dan met hoge voorvork en alles:thumb Oke, ik heb ook liever zo’n racertje als bijv mijn ciao fzo maar kvin dit er zeker niet verkeerd uitzien:)

ArvidW
                  Donateur

Whohoo, dat een puch zo groot kan zijn:lol Nu je hem zo al een beetje inelkaar hebt zitten zie ik er de lol ook wel van in. Het gaat denk ik niet de schoonheidswedstrijd winnen maar gaat zeker handig worden voor het crossen:)

Bandjes, kun je fatsoenlijke noppenbanden voor Puch kopen ?

Ga je het frame nog verstevigen want een std puchframe is toch niet helemaal “crossproof” :P?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

N!CKs

@bob, thanks

@erwinko,die zitten er al een setje tusse(10cm) en met de ketting wordt nog allemaal gemaakt. komt ok nog zon ketttingelijder op bij het achtertandiwel dat die er nie langsaf kan gaan lopen.

@diac,mt veert goed. want als ik een ebr voor eht crosse neem(ik ga ermee wedstrijd rijden dus zat bulten) is hij naa een dag wedstrijd al verbogen. zijn daar niet voor gemaakt.

@herrflick, ik vindt van wel. maar ieder heeft zijn eigen mening. en miss komt het ook dat hij nog niet gespote is want nu is alles een verschillende kleur.

@mike,okej :lol

@reiniero,nej, ik kan evt. de ophogers ertussenuit halen maar dat zie ik nog wel, dan zakt hij ongveer 10cm.

@bartjee,okej, thanks

@arvidw,idd, maar hij wordt nog gespote in de kleuren oranje/zwart. mar dat gebeurt als het wat warmer is. en dat gaat wel goedkopem met die bandjes, leg er crossmotorbanden op. wel 2 voorwielbanden denk ik anders hij hij achter zo breed. en idd wordt het frame nog verstevigd met een stang, en op sommige worde de originele nasladen nog verstevigd.

MORGE JMPB BESTELLING BINNE

N!CKs

UPDATEN zie beginpost=)

LeMoN
                        Bijdrager

LOL hoe heb je die uitlaat bevestigd hahah 😛 volgens mijn hoort dat niet zo te zitten:)

Rebel

Je spatbord heeft zo ook veel zin he 😛

Wel leuk crossertje
                            Toch had ik gewoon een ECHTE mt gekocht 😛

Bartjee
                            Donateur

Ziet er vet uit hoor:D Ga je alleen nog wel je velgen spuiten? Want die zien er niet meer zo mooi uit:P En ik zou als ik jou was nog ff de cilinderbevestiging van die proma afslijpen, ziet er ook weer wat mooier uit. Verder leuk dingetje hoor:thumb

N!CKs

@lemon, ik heb die uitlaat ook omgelast, is eigenlijk gewone proma cc. maar wij crossers doen dat omdat ze dan noooit de grond raken bij bulten etc.

@rebel,idd, dat niet, maar daardoor is het uiterlijk wel mooier:D

@bartjee,thanks, velgen worden pas richting lente/zomer gespoten en framepje ook. dan is het wat warmer.
                                en de cilnderbevestiging op de uitlaat heb ik er gisternavond afgeslepen.

N!CKs

vandaag ben ik bezig geweest met de handkapjes erop te zetten. ze pasten heel goed, heb een beuge gemaakt, zodat hij niet zo dicht op de remhendels zit. ook is de bokstandaard al klaar. hier heb ik ook een foto’s van:

ut geheel

de vurkaant

ut blukske

ut stuurtje

de bokstandaard

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.