Vespa-Ciao.NL
:: N!ck*s 50cc Vario ciao

Home Forums Perso’s Projecten N!ck*s 50cc Vario ciao

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tvmierlo
    Donateur

het is nu nog wachten op je rijbewijs he 😛

demmer
      Bijdrager

Leuk ciaotje al geworden. Ben blij dat de kappen goed zijn aangekomen, en ze staan ook heel goed moet ik zeggen! :thumb

n!ck*s

@tim, Idd. die komt waarschijnlijk maandag binne. maar ik popel al om te gaan rijde. nu ben ik 16 dus dat wordt ook toere.

@demmer, THX. idd kappen staan hem goed. echt bedankt.

had net niks te doen, dus heb ik maar een bok gemaakt. efkes alles opmaat gezagen & gelast. hij ziet er goed uit moet ik zeggen. hier wat foto’s:

n!ck*s

sorry voor de dubbele post, maar had gister een probleem mi m’n ciao:D

m’n ciao kapot gereden. dacht is een klein probleempje, maar ik haal het blok eronder uit en de cilinder etc eraf en zie dat heel m’n L veer eraf is en verpulverd is. gelukkig is er niks met de cilnder. maar daarvoor heb ik er nu toch een andere voor in de plaats gezet, gewoon een 50cc & hij loopt weer perfect. de 70cc malossi komt volgende maand ofzo.

ook kwam ik erachter toen ik m’n blok eronder uit haalde & open haalde dat er een 50DR oplag. dus even een nieuw zuigertje voor zoeken voor zolang. die lopen wat beter als de normale 50cc tjes.

Foto’s van de zuiger & cilinderwand komen nog.

Martijnvanheerde
            Donateur

Da’s kut:( Wel net ciaotje:D

n!ck*s

@Martijnvanheerde, THX. idd is wel bale. maar ik had nog 3 50cc tjes liggen. dus die er maar voor zolang onder gezet.

tvmierlo
                Donateur

heb je al veel kilometers gereden? De weg tussen Someren en Heeze zal ik als ik jouw was echt nooit rijden, die is echt zo saai. Ik denk wel zeker 10 kilometer rechtdoor. Je kunt dan beter door Someren eind naar Maarheeze.

n!ck*s

denk rond de 50 ofzo, misschien al meer. idd die weg van someren naar heeze is echt saai, ben ik ook nog niet over gerede, maar dat zal ook denk ik nooit gebeuren, rijdt ik liever achterdoor, heb ik tenminst nog wat stuurwerk te doen:D

n!ck*s

gisteren had ik mijn beugels binne gekrege voor mijn voorvorkdempers, die zitte nu ook gemonteerd ook. foto’s staan in de beginpost.

n!ck*s

sorry voor de dubbele posten,

vandaag was het mooi weer en had niks te doen dus ben efkes weze toeren, denk ongeveer 60km.
                        hier wat foto’s die ik onderweg heb gemaakt.

foto’s @ beginpost

Frits
                        Bijdrager

:lolLeuk gedaan dat bokje:lol

n!ck*s

@frits, THX. is wel handig voor meeting ofzo.

Piet30
                            Donateur

n!ck*s :
                              @tim, Idd. die komt waarschijnlijk maandag binne. maar ik popel al om te gaan rijde. nu ben ik 16 dus dat wordt ook toere.

@demmer, THX. idd kappen staan hem goed. echt bedankt.

had net niks te doen, dus heb ik maar een bok gemaakt. efkes alles opmaat gezagen & gelast. hij ziet er goed uit moet ik zeggen. hier wat foto’s:

that is a nice bok.:thumb

n!ck*s

THX, piet. it’s not so difficult to make a bok.

i’m not so good in Englisch

n!ck*s

vandaag 2ehands achterbandjue die nog spr goed was erop gegooit. omdat me andere helemaal kaal was. en ook hebi k fietstasse gekocht voor de limbotoer. ons pap kwam met een goed idee om er wat hout in te maken zodat de tassen niet slap kunne hangen. hier wat foto’s ervan.

het whoutwerk wat erin zit

zo ziet het er dan ongeveer uit.

is dus alleen maar voor de toeren etc. want dan hoef ik niet alles op m’n rug te dragen.

gr.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.