:: N!ck*s 50cc Vario ciao
-
mooi ciaotje maak er wat van

n!ck*s

n!ck*s
Update
zie onderaan eerste post.
ziet er mooi uit alleen zou ik even naar mijn mening je achterspatbord zelfde kleur maken als de rest en je achterlicht eraf halen staat zoveel mooier;)
GTZ NV

n!ck*s
@nicevespa, THX. dat zijn ook mijn plannen. ofjah achterspatbord wat inkorten & zwart spuiten(ook de koplamp) en het achterlicht op de bagagedrager aansluiten.

n!ck*s
Upscheet, zie onderaan 1ste post.
helaas is m’n proma nog niet klaar. moet wachten totdat ik kan rijden dan kan ik hem insmeren met olie en daarna blanke lak erover.

n!ck*s
heb net m’n vario kappen binne gekrege die ik van demmer van het forum heb gekocht. ze zien er goed uit. foto’s staan in de beginpost onderaan.

n!ck*s
altijd dubbele posten hiero, omdat niemand hier reageerd:(
vandaag JARIG, dus meteen op voor mijn brommer certi. helaas gezakt. had één foutje te veel.
heb ook nog wat foto’s geschoten van m’n ciao, ze staan in de beginpost.
gr.
gefeliciteert :bier en gecondoleert balen dat je gezakt bent:(

n!ck*s
THX sieger. idd wel jammer. maar dinsdag ken ik het opnieuw probere
Leuk Ciaotje!
Ik zou hem als hij helemaal klaar is laten coaten;)
Dan heb je echt een topper!:D

n!ck*s
@stephan, THX. ik zat er wel al aan te denken om m’n velgen te late coate. maar daar wacht ik nog wel efkes mee. rijd eerst zo maar is wat rond. als ik hem laat coate zal dat pas na de zomervakantie gebeuren. dan heb ik zkr zat geld. het is nu helemaal op mi de carnaval hier.
GEEN updates weergeven in de topictietel, dit is pas de 5de keer dat dit gezegd wordt !
Volgende keer gooi ik dit topic op slot!

n!ck*s
@arvid, idd sorry. was ik weer vergeten, spijt me echt

n!ck*s
sorry voor de dubbele post,
maar heb wat foto’s geplaats van gratis onderdele die ik gister heb gekrege. de foto’s staan in de 1ste post.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.