Home › Forums › Meetings & evenementen › Overige meetings & evenementen › Nationale tweetaktdag 2015 19 april 2015
- Dit onderwerp bevat 57 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 11 maanden geleden door De Brandweer.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 april 2015 om 21:52 #528293
Mijn SI staat klaar om te knallen
17 april 2015 om 01:17 #528294Ik zal nog even een ander pijpje er op zetten. 65 moet dan wel lukken. Kickblokje met 65 dr deze keer. Niet heel spannend dus. Volgende toertjes wil ik weer full pull met snellere blokjes.
17 april 2015 om 14:31 #528297Mijnes is ook ready for action

@Brandweer
Met 65km kom je prima mee
want weet nog dat deze rit niet echt veel rechte enden heeft en daarbij moeten we ook speur zoeken gezien de route is uitgezet dmv bordjes.
Dus echt veel racen zal het niet worden.18 april 2015 om 15:46 #527236Gisteren en vandaag nog even een oude leo krul gepoetst, hij is nog niet perfect maar beter dan de verroeste proma CC en wat sneller dan de sito.
Tot morgen iedereen. ik probeer er rond 11 uur te zijn.
18 april 2015 om 20:33 #528303Ik ben er ook ruim op tijd, zie jullie daar!
Ik ben door omstandigheden helaas morgen wel Koos brommerloos :(. Dus ik kom even lekker 2takt geur opsnuiven en ga jullie daarna een fijne rit wensen
.18 april 2015 om 20:55 #528304Succes heren!
18 april 2015 om 21:02 #528305Wilk1985 :
Ik ben er ook ruim op tijd, zie jullie daar!Ik ben door omstandigheden helaas morgen wel Koos brommerloos :(. Dus ik kom even lekker 2takt geur opsnuiven en ga jullie daarna een fijne rit wensen
.
Wat is dit nou Jos, GEEN brommer???
Ik zal er rond een uur of 11 zijn denk ik.18 april 2015 om 21:22 #528307VespaAvanti :
Wilk1985 :
Ik ben er ook ruim op tijd, zie jullie daar!Ik ben door omstandigheden helaas morgen wel Koos brommerloos :(. Dus ik kom even lekker 2takt geur opsnuiven en ga jullie daarna een fijne rit wensen
.
Wat is dit nou Jos, GEEN brommer???
Ik zal er rond een uur of 11 zijn denk ik.Met de brommers is niets mis maar ik zit erg lastig met vervoer, gelukkig is over 3 weken de Limbotoer alweer. De Bravo staat wel al helemaal ingepakt dus ik maak mijn kilometers dan wel.. Tot morgen heren!
18 april 2015 om 22:44 #528308Jammer jos….
Ik heb me vandaag uit t zweet gewerkt om de superbravo toer ready te maken… Dus ik ben er morgen wel bij.19 april 2015 om 06:16 #528309Wilk1985 :
maar ik zit erg lastig met vervoer,Tot morgen heren!Ik weet niet waar je mee komt. Maar ik had van jou wel verwacht dat je de brom dan desnoods met span banden op het dak zou monteren om maar wel te kunnen rijden.
Maar goed ik ben er rond half 12 a 12uur folks.19 april 2015 om 07:36 #528310Ik vertrek over een half uurtje, tot straks mannen
19 april 2015 om 07:41 #528311Tot straks, de mijne heeft nieuwe onderdelen en rijdt weer
19 april 2015 om 13:30 #524078Gebeurt niet vaak dat ik een verhaaltje met foto’s upload terwijl andere tourders nog aan het rijden zijn 🙂
Maar goed toch maar vast wat foto’s
.Altijd genoeg te zien hier voor de liefhebber van oud spul!
Ik wist dat de brandweer er al was, maar ik kon hem niet vinden. 112 bellen vond ik wat teveel van het goede maar de Citta kwam ik snel tegen en daarna was de eigenaar ook snel boven water.
Stephan was er ook al snel, bij de inschrijfbalie kregen we ons startnummer en een tas met geinige goodies! Zeep om je handen schoon te maken, wat bandenschoonmaakmeuk en een doosje pepermuntjes dat een half jaar over de datum is
. En natuurlijk het felbegeerde startnummer!Ook krijg je een bon voor een kop koffie/thee en na afloop kan je een cadeautje ophalen! Dus die 10 euro is zeker geen weggegooid geld, leuk hoor.
Even kijken wat er dit jaar inzit.
Toen we naar buiten liepen kwamen we de Ciao tegen van coda die er dus ook was, mooi!
Een wat treurige thumbs up, dat kan beter!
Juist zo willen we het zien :D:D:D
De bordjes zaten er snel op, klaar voor de start!
Vespa-Ciao.nl represent

Na vertrek van de tourbuffelaars ben ik nog effe blijven hangen om wat brommers, auto’s en motoren te bekijken.
Deze vent is een lopende 2 takt bibliotheek en had overal wel wat over te vertellen. Zou eigenlijk geinig zijn als we de volgende keer even blijven staan bij de start, ik ben wel benieuwd of hij ook iets over Vespa’s weet =)
Er was genoeg te zien, ik ga ervanuit dat ik de volgende editie wel weer gewoon met de brommer present ben :D.
En ik hoop dat de andere tourders een mooie rit hebben, komt vast goed.
19 april 2015 om 18:32 #528313Nou jos we hebben heerlijk getoerd hoor… Een zo’n motorrijder vroeg zich af hoe onze brommertjes zo snel waren… Antw: ehh alleen een ander uitlaatje…
We waren coda toen we na een paar km stilstonden in eens kwijt en een paar kilometer voor het eind waren we de brandweer kwijt(bleek zonder benzine te staan, maar stond/liep niet meer op de route?)
Oja en VespaAvanti had weer eens pech… Een geëxplodeerde schaal
19 april 2015 om 19:40 #528314Tegen deze man en z,n 2 vrouwen (goed voor elkaar:lol) heb ik een leuke race gehad waarbij we allebei plat op het stuur gingen, waarbij ik uit eindelijk een 3kmph sneller was:duivel
Later bij de snackbar hier nog even met hem over gesproken en dit geeft ook meteen aan hoe leuk dit evenement is.
Een hele groep gelijk gestemden met allemaal wat anders onder kont
@Jos
Heb jij die Honda mt,s nog zien vertrekken om de toer te rijden?
Want die hebben wij de hele toer niet gezien.@Brandweer
Erg jammer dat we jou in het laatste stukje van de toer uit het oog zijn verloren.
Want de samen uit samen thuis regel heb ik hoog staan.
Ik ben op de terug weg ook nog een stuk van de route af gereden en daarna links gegaan waar je rechts moest in de hoop je hier dan te spotten. Maar helaas:(
Ik hoop niet dat dit deuk slaat in je toer spirit.Ik zal straks even het film materiaal bekijken, want was wel wat roestig qua film kunsten.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.