Home › Forums › Meetings & evenementen › Overige meetings & evenementen › Nationale tweetaktdag 2015 19 april 2015
- Dit onderwerp bevat 57 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 11 maanden geleden door De Brandweer.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 december 2014 om 20:10 #501482
Datum:,zondag 19 april 2015
Tijd:,9:30-12:00 uur onderdelenbeurs;
,12:30 uur start toerrit
Locatie:,Partyboerderij ’t Draaiboompje, Hild 1, 5066 CL Moergestel
,(doorgaande weg van centrum Moergestel naar Oirschot)De datum staat weer vast, dus ik gooi hem wel vast online ik wil deze rit zelf namelijk erg graag rijden dit jaar!
Zoals de naam al zegt is alles wat een tweetaktmotor heeft welkom, dit maakt het een leuke dag om mee te maken en ook zeker iets waarbij Vespa-Ciao.nl gewoon met een leuk clubje vertegenwoordigd hoort te zijn!
Het inschrijfgeld is van te voren 8 euro 50, als je op de dag zelf inschrijft is het een tientje. hiervoor krijg je tour een leuk uitgezettte route en een tasje met wat aardigheidjes. Overigens hoeven we ons niet per se als groep aan te melden, dus je kunt gewoon op het laatste moment beslissen. Als je op de dag zelf maar voor 12:00 ingeschreven bent.
Overigens is ook de onderdelenbeurs zeer de moeite waard dus het is de moeite om er op tijd bij te zijn!
Voor meer info: http://2taktdag.nl/index.html
Inschrijven doe je hier: http://2taktdag.nl/inschrijven.html
Wie rijden er mee:
-Wilk1985
-VespaAvanti
-Speedbuxy
-Crullie onder voorbehoud
-Billy
–
–
–
–
–
–
–
–
–
–
–
–
–Leuk filmpje nog:
10 december 2014 om 10:21 #528035Dit is inderdaad een rit die ik ook wel wil mee maken, zo’n Nationale 2-Takt dag met uitéénlopende motoren ter bezichtiging, lijkt me tof om een keer bij te zijn maar de datum is helaas voor mij al bezet.
Zal mijn best doen om mee te gaan maar kan nu niks beloven.
TICKLING BARN10 december 2014 om 12:00 #528037Aanwezig

Mits ik niet alleen ga:lol
Vorig jaar werd er ook geprobeerd iets te organiseren, toen ging er verder niemand.
Ik vind het wel zo leuk om met een groepje van de club daar te staan natuurlijk.10 december 2014 om 12:28 #528038VespaAvanti :
Mits ik niet alleen ga:lolIk wil hem dit jaar sowieso ook weer rijden dus je bent sowieso niet alleen:lol

Daarnaast raad ik iedere vaste rijder het aan want het is een aangename afwisseling op het reguliere toeren.
Goed verzorgd een veel aparts om te bekijken
10 december 2014 om 14:36 #528039Ik ben er zelf ook 100% bij.
Inschrijving als groep is ook zeker wel te regelen, dit wil ik wel regelen maar eerst eens kijken wie er hier warm voor te krijgen is!
Vorig jaar was er weinig animo omdat het toen in hetzelfde weekend viel als de Sluis tot Strand tour. Dit jaar is er helaas geen Sluis tot Strand tour (:(:() dus dit leek me een mooi alternatief!
31 januari 2015 om 16:38 #528152Deze komt ook steeds dichterbij zie ik!
Word weer mooi tussen onder andere alle Hondatjes MB, MTX, NSR rijden8)
Ook de 2-takt auto’s vind ik erg appart altijd!
Heb er zin in
1 februari 2015 om 14:13 #515767Kijk er ook alweer naar uit
want blijft een leuke afwisseling op het reguliere toeren.
Opkomst had alleen wel wat groter mogen wezen want lijkt me stug dat wij de enige zijn die andere broms of 2takt materiaal leuk vinden om te zien en mee te rijden/toeren.
Dus kom op mensen het is zeker de moeite waard
1 februari 2015 om 21:10 #526820Tijdens de nieuwjaarstour gaf Billy ook aan aanwezig te zijn, die kan dus in principe ook op de lijst

Bij deze
2 februari 2015 om 08:55 #501997Ik heb mezelf alvast ingeschreven, bij club heb ik http://www.vespa-ciao.nl ingevuld, zou leuk zijn als anderen dat ook zo doen!
Ter bevordering van de naam en eeuwige glorie van deze site en onze geliefde 2 wieler.
Wie rijdt er nog mee? Mooie rit dit!
2 februari 2015 om 13:46 #526949Ik zal me van de week ook even inschrijven

Mocht het die dag dan al spoelen, dan heb ik tenminste financieel nog bij gedragen aan dit mooie evenement
2 februari 2015 om 13:54 #526947Klopt jos dat ik mee rijd op de 2 takt dag.
Ben ingeschreven en heb betaald.
Kom op mensen dit lijkt mij juist 1 van de mooiere georganiseerde toertjes !!
Een man of 15 is toch wel te halen ???
2 februari 2015 om 15:17 #526948Billy :
Een man of 15 is toch wel te halen ???Das een aantal die dit evenement zeker waard is en ook te halen zou moeten zijn.
Tzt maar eens wat mensen via de pm proberen te kietelen
Want de meesten zullen vanwege het winter seizoen nu nog niet echt gemotiveerd zijn ben ik bang.20 maart 2015 om 21:05 #527945Nog een maand min een dag en dan gaan we weer richting Moergestel!
Wie rijdt er verder nog mee? Mooie testronde voor de VCT rijders die nog even willen weten of hun setup bestand is tegen zware belasting! Mijn ervaring is dat de snelheid hier toch vrij hoog ligt, aangezien het geen lange tourkaravaan is maar een vooraf uitgezette route die je dus met een snelheid kan rijden die redelijk hoog ligt.
En aangezien ik ongeveer weet hoe Billy, Speedbuxy en VespaAvanti rijden verwacht ik dat de gashendel maar 1 stand zal hebben 🙂
2 april 2015 om 09:35 #528251Ik heb vandaag een mail gekregen, ik heb startnummer 53:D
Wat is het startnummer van de rest van ons clubje?2 april 2015 om 14:00 #526927Mocht ik vervoer kunnen regelen ben ik er graag bij! (Toevallig iemand die toch via Adam die kant op gaat en mij+brom tegen vergoeding mee wil nemen?)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.