Vespa-Ciao.NL
:: #NAAM?

Home Forums Perso’s Projecten #NAAM?

5 berichten aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

#NAAM?

uitlaaaaaaaaaat

Proma circuit, geworden. Waarom, iemand hier uit someren had hem liggen.
      Tevens heb ik een 13/13 gekocht en een brom luchtfilter.
      Setup gaat dus veranderen.

Ook ga ik van een maat van mij een grillo ophalen voor 10 euro, blokje wordt reserve blokje ( 50 dr etc) Heeeeeeeeeeel misschien vario, maar denk het niet.

Uitlaat is in de blanke lak gezet, natuurlijk hitte bestendig. Denk dat ik hem zwart ga maken.

Tja… geen standaart meer he 😛

Vies? welnee, kut ijzel..

nieuwe tankemblemen kopen.

Edjuh
      Bijdrager

Jammer van de tecno speelgoeddemper, maar wel een fijne uitlaat.

Ik zou het oranje plaatje eraf trekken.

#NAAM?

Hey,

Die technodemper is eigenlijk alleen de huls. Het binnenwerk is van proma, nieuw demperwol in een techno huls.
          Ik laat het lekker zo, lekker stil, en ben niet zo fan van de proma dempers, althans bij honda& puch niet.

Goed idee misschien oranje plaatje eraf, maar is dat dan niet wat kaal?
          ik zat er ook aan te denken om het voorspatbord te verlagen, ziet er ook wel gaaf uit.

Nog tips iemand voor de setup?
          Btw, ik doe er groene trekveertjes in denk ik, ik heb even getest met de groene veertjes (op de koppeling van mn broer z’n) en trekt hij echt lekker.

sombrero
          Bijdrager

spatbord niet gaan verlagen. als je goed kijk zie je dat je wiel ertegen komt want je hebt ook nog vering die ingedrukt kan worden he.

#NAAM?

ja, maar hij kan wel wát lager hoor.

Ow, ennehh

dat oranje plaatje heb ik vandaag erafgehaald, net nog.
              Ik heb hem gepoetst, was hard nodig, maar waarschijnlijk met dit weer is hij morgen wee vies 🙁
              kabels wat weggewerkt.

5 berichten aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.