- Dit onderwerp bevat 49 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 2 maanden geleden door #NAAM?.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 september 2008 om 14:29 #283761
#NAAM?Jow,
Ik zal me eerst eens voorstellen,
Ben Rick, 16 jaar, komt uit het zonnige uitgaande Someren. Ben moderator op het pouchforum.net Heb inmiddels +- 30 brommers gehad. Heb er nu nog 2.1 vespa ciao, hierover dit topic.
1 honda mt (70 airsal etc.)Jow,
Nadat ik voortaan iedere week op m’n broer z’n ciao reed, heb ik er zelf ook maar es een burgemeester gemaakt.
Met deze brommer ga ik dagelijks naar school/ sport / werk etc.
maak er zo’n 70-80 km per week mee.Hij is vet cool want hij heeft een race teller, waar miles/hour op staan
sup: (dry)
Loopt mooi 35 kilometers in het uur.
loopt mooi zuinig 1:45/50, wat natuurlijk té pussy is…
update
Die rode is van mein Brüder..

Ik moet alleen voor bij t balhoofd nog zo’n vespa plaatje in duwen, is gejat namelijk..
Ni9euw bandjes :

nieuwe bandjes liggen derop
update
Stickers zijn eraf, hepk op de BM gedaan btw. net voordag ik naar huis ging.
Nou had ik een pimpin uitlaat gemaakt man geck, rijden, mooi diep geluid, knetter knetter, uitlaat lag 10 meter verderop, maargoed, hij komt ér toch onder.
Impressie;

opdate
Heb de uitlaat toch maar fatsoenlijk gefixt.

Ow, die vuile vettige vegen daar, is olie. Een of andere kk schooier heeft m’n oliedop getjoept. Kwam ik net achter. Nu zit er 1 op (geleent van m’n broer) want hemzen staat toch stil.En ook maar een bestellinkje gedaan.
oa. 50 ori pen 10. 50cc DR (h) , polini trekveretjes jeweet, oliedop, voorvork revisiesetjes, en wat grut meer.

dan is ie stuck 25.11
cilinder is in orde. zuiger heeft wat geleden. Er is een van de vijf boutjes losgetrilt die mn karters bij elkaar houden, en zo tussen het draaiend vliegwiel gekomen, KLAP dus. mn hele onsteking aan de gort.. . hoe de neuk kan dat boutje eruit :S
1 lager was kapot, gewoon complete revisie, zit nu ff te denken wat voor cilinder ik erop zet.
Denk dat ik een originele erop zet, nieuwe. En een mooi uitlaatje las.
lagers er al weer afgeperst
boutje tussen vliegwiel en karter =-)

Dit is best ehhh kut.
zoiger.Ik reviseer hem mooi, mooi alles ontvetten, alles. Nieuwe slangetjes, benzine, olie alles. Filtertje ertussen, fertig.
28.11
Hij loopt weer 🙂
trekt leeeeeekahh met die trekveertjes 🙂
heeft een bult compressie meer. Heb het idee dat ie iets zachter loopt als voorheen. heb ori uitlaat er weer op..
binnekort een handmade scoren, die erop, pouli 80 ozfo.sneeeeeeeeeeeeuw

uitlaaaaaaaaaat
Proma circuit, geworden. Waarom, iemand hier uit someren had hem liggen.
Tevens heb ik een 13/13 gekocht en een brom luchtfilter.
Setup gaat dus veranderen.Ook ga ik van een maat van mij een grillo ophalen voor 10 euro, blokje wordt reserve blokje ( 50 dr etc) Heeeeeeeeeeel misschien vario, maar denk het niet.
Uitlaat is in de blanke lak gezet, natuurlijk hitte bestendig. Denk dat ik hem zwart ga maken.
Tja… geen standaart meer he 😛

Vies? welnee, kut ijzel..

nieuwe tankemblemen kopen.

Ruig he,
Rickup
17 september 2008 om 14:38 #433149
n!ck*shey rickske, mooi forumpje he,
zat op te vinde om op te voere:D
17 september 2008 om 14:43 #433150
#NAAM?Ja, heb een vraag over trekveertjes bij ‘grote topics’ daar.
Als ik ‘m goed heb geplaatst 😛
17 september 2008 om 15:59 #433153hey plaats ook eens foto’s van je andere brommers, zeker van je mtx!
Mixje is wel netjes opzich. Wel een beetje te standaard naar mijn mening.
Alleen die verboden om te roken sticker op je variobolling vind ik niks 😉17 september 2008 om 16:13 #433155
n!ck*shey leon,
heb je interesse in die mtx, hij staat te koop namelijk.
spr dingetje. rijdt prachtig. pb hem25 oktober 2008 om 18:14 #434132
#NAAM?update
Stickers zijn eraf, hepk op de BM gedaan btw. net voordag ik naar huis ging.
Nou had ik een pimpin uitlaat gemaakt man geck, rijden, mooi diep geluid, knetter knetter, uitlaat lag 10 meter verderop, maargoed, hij komt ér toch onder.
Impressie;

25 oktober 2008 om 18:29 #434136
n!ck*sBEUNHAAS:D
25 oktober 2008 om 18:45 #434137Je zou toch zo onderhand na 30 brommers mogen weten dat 2takt een Expansieuitlaat nodig heeft, en geen demper aan een pijpje:con
Zoals Nicks al zegt, Beun, zonde van het ciaotje. Koop gewoon een net uitlaatje :con
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno25 oktober 2008 om 18:49 #434138
n!ck*srick, ga op zoek naar een leovince handmade, mooie uitlaatjes met nice trekkracht
25 oktober 2008 om 19:02 #4341391 woord, GEWELDIG 😀
25 oktober 2008 om 19:30 #434140Zoiets heb ik ook wel eens gemaakt, trok goed maar liep minder hard dan een standaard uitlaat onderhand:haha
26 oktober 2008 om 14:52 #434173
#NAAM?ArvidW :
Je zou toch zo onderhand na 30 brommers mogen weten dat 2takt een Expansieuitlaat nodig heeft, en geen demper aan een pijpje:conZoals Nicks al zegt, Beun, zonde van het ciaotje. Koop gewoon een net uitlaatje :con
Hehe, nee dat zou ik niet geweten hebben, pff.
Kheb een nieuw mig apparaat gekocht, beetje testen enzo, oude uitlaat (demper kapoet) gepakt, deze eraan gelast.. en gekeken hoe ’t stond, vind ’t wel wijs 🙂Zit wel mannelijk geluid in, maar prestaties zijn er niet beter op geworden 😛

Een x wat naar buitenbuigen (kap kan er nét wel net niet af) en ff spuiten :V
En met die leo handmade, moet ik zeker ook gaaan kutten met de sproeier? Tja, dat kan ik wel etc, maar nu loopt ie focked up zuinig, dit wil ik houden, daarom laat ik ‘m denkz ori.
26 oktober 2008 om 15:59 #434184nou een 50cc’tje met een ander uitlaatje zuipt echt niet veel meer, zijn misschien 2 sproeiermaatjes groter. Geen 1 op 45 meer rijden maar 1 op 42 bijvoorbeeld 😉
26 oktober 2008 om 17:26 #434189Toch wel wat meer dan 2 maatjes hoor.
1 november 2008 om 14:52 #434347
#NAAM?Woew, nu zit ie goed :relax
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.