Vespa-Ciao.NL
:: naaldlager

Home Forums Techniek Problemen oplossen naaldlager

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Javad
    Topic starter

Ik ben net aan het overstappen van 50 naar 65 cc. Ik ben met de zuiger bezig en opeens valt me op dat de naaldlager ook langer moet zijn voor een grotere zuiger, of kan ik mijn oude lager van de 50cc gebruiken?

<3 Thunderstone
      Check mijn perso!

Tonni
      Moderator

Je hebt wel een beetje gelijk, een iets bredere naaldlager zou mooier zijn. Maar ik zou niet weten waar je die vandaan zou moeten halen..
        Iedereen gebruikt gewoon de normale naaldlagers en dat gaat gewoon prima.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Javad
        Topic starter

oke te gek, je bent een topper Tonni, wel handig dat je veel online bent!
          Ik heb het gaatje dichtgelijmd 🙂 ik hoop dat het houdt, nu kan ik in elk geval verder, ik hoop vannacht nog ff een stukje te kunnen blazen met me nieuwe uitgevijlde blokkie en 65cc tje.

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

Vincent
          Donateur

Javad :
            oke te gek, je bent een topper Tonni, wel handig dat je veel online bent!
            Ik heb het gaatje dichtgelijmd 🙂 ik hoop dat het houdt, nu kan ik in elk geval verder, ik hoop vannacht nog ff een stukje te kunnen blazen met me nieuwe uitgevijlde blokkie en 65cc tje.

Als het een nieuwe cilinder is niet meteen vol het gas erop he;)

Javad
            Topic starter

nee eerst inrijden ik weet het

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.