Vespa-Ciao.NL
:: Naaf reviseren

Home Forums Techniek Vario Naaf reviseren

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Topic starter

Ik wil dus mn (vario)naaf reviseren, maar wat is de beste manier om de lagers er uit te krijgen?

Met een dop op maat er op tikken, maar dan moet je echt hard rossen, en dat lijkt me niet ideaal(beun).

Stoken een idee? En ik sla ze van binnen het huis naar buiten, is dat goed?

R.oel !

kijk wel ff uit dat je op de buitenste ring van t lager slaat, anders sloop je je lager (zoals ik :P) en dan krijg je m er lastig uit ..

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

heb tijd geleden (4-5 maand) ook mijn hele vario naaf gereviceert.

het zal toch echt met meppen moeten. als er 1maal 1 beweging in zit gaat hij er zo uit.
          wat ik wil heb gedaan met erin zetten is alle lagers in de vriezer doen.
          ging heel simpel.

je moet ze op de dichte kant slaan, dus vanaf de buitenkant richting binnen zegmaar..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Edjuh
          Topic starter

Herr FlicK :
            heb tijd geleden (4-5 maand) ook mijn hele vario naaf gereviceert.

het zal toch echt met meppen moeten. als er 1maal 1 beweging in zit gaat hij er zo uit.
            wat ik wil heb gedaan met erin zetten is alle lagers in de vriezer doen.
            ging heel simpel.

je moet ze op de dichte kant slaan, dus vanaf de buitenkant richting binnen zegmaar..

Ok, dan ga ik het nu van buiten naar binnen proberen, dank!!

En monteren, doe je dat uit van buiten naar binnen of omgekeerd?

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

ook op de bolle kant slaan, wel met een dop (die kleine met dop 8 had ik dacht ik) dus van buiten naar binnen.

let er wel goed op dat je goed gaat centreren, dus word vaak monteren en kijken hoe groot de speling is

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.