Vespa-Ciao.NL
:: Na werkent gestopt start niet meer.

Home Forums Techniek Problemen oplossen Na werkent gestopt start niet meer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

raid3rNL
    Topic starter

Sorry voor topic start niet meer 1001,
      Maar ik kon de oplossing niet zo snel vinden. Dus ik d8 ik post het maar ff want mss heeft iemand het probleem al eerder gehad. En hoef ik niet me hele blok uitelkaar te halen.

Mijn probleem:
      Ik zette me si gistermiddag uit, hij deed het toen nog perfect.
      Toen ik hem die avond weer wou aan zetten deed die niks meer. Je hoort dat hij de motor nog wel pakt en de lampen doen het ook nog maar hij slaat gwn niet aan.
      (ja tank is vol;)) En ik weet niet of het er wat mee te maken heeft maar tijdens het starten hoorde ik wel een vage knal(niet me uitlaat) ik weet niet zeker of het me brommer was.
      En nog een laatste dingetje: Een vriend van me had die middag me bougie dop er af gehaald. Maar toen ik weg reed deed die het gewoon helemaal goed. Toen hij hem er dus net er af gehaald had.

Mijn setup:
      Standaard blokje alles standaard.
      Spaco carb. 13mm
      50CC
      puntontsteking.

Ik heb nog niet echt intensiev gezocht. Heb ff een andere bougie er in en een andere bobine. Maar dat deed niks.

Alvast bedankt!:D

RiPe
      Bijdrager

Heb je al gecheckt of je bougie vonkt?

sjlabbie
        Bijdrager

dit hoort niet in how to;)

kijk eens naar bougie/dop mss is de kabel los of niet goed erin.

raid3rNL
          Topic starter

Ok de boegie vonkt. Volgens mij zijn het de zuiger veertjes.
            Ik kan me zuiger namelijk van links naar echts bewegen en dat is niet echt de bedoeling of wel?
            Help me aub:D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.