Vespa-Ciao.NL
:: na inrijden meer vermogen?????

Home Forums Techniek Motorisch na inrijden meer vermogen?????

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta geel
    Topic starter

ik ben nu me 70 cc dr aan het inrijden
      1/40 olie

als ik hem dan ingereden heb heeft ie dan meer vermogen dan de eerst km of niet

ga ik dan weer 1/50 rijden gaat ie dan harder dan daarvoor

ciao-mix
      Bijdrager

1000 km per uur ga je dan

FonS
        Bijdrager

ey man reageer eens normaal 😮 je bent net al gewaarschuwd voor je onzin door tonni :no

als je hem goed ingereden hebt loopt ie wel wat beter dan van tevoren, in het begin verlies je ook iets kracht omdat het boeltje nog niet helemaal op elkaar is ingelopen.

(en natuurlijk heeeel voorzichtig inrijden he..!! anders loopt ie net slechter, en met een beetje pech draait ie kapot)

Kay
          Bijdrager

Ciao-mix :

Praat eens niet zoveel onzin jij dwaas..als je het zo’n domme vraag vind weet je het antwoord?

ArvidW
            Donateur

Ciao-mix :

Ik vrees voor jou dat het niet lang gaat duren voordat jij gebanned wordt

Dit zijn toch onzinnige opmekingen, als je stoer wil doen doe dat aub ergens anders en niet hier op het forum.

En als je niet de kennis hebt om zijn vraag te beantwoorden, zeg dan niets, dan valt het tenminste niet op dat je het niet weet !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

pleasure
              Bijdrager

Kwafo :
                ff klein vraagje hè omdat het hier toch over gaat wat moet je allemaal inrijden alleen cilinder, zuiger en carter vereisen inrijden of niet?

Een carter inrijden?

– cilinder
                – zuiger
                – zuigerveren

joey636
                Bijdrager

voor een nieuw carter hoef je echt niet weer 100 kilometer en meer in te rijden dat gaat niet kapot het loopt wel nog een beetje in als het allemaal nieuw is maar daar merk je niet veel van

VespaCiaoPaul
                  Bijdrager

krukas en krukas lagers moet je op het begin toch ook iets voorzichter mee zijn toch?

vicious
                    Bijdrager

cker in het begin is t lager nog niet `door`gesmeerd

joey636
                      Bijdrager

alsje hem een beetje goed warm rijd valt dat ook reuze mee hoor

pleasure
                        Bijdrager

Een lager gaat gewoon slijten vanaf het begin… Doe inderdaad eerst even rustig aan zodat zich bij het lager een olievoorraadje kan opbouwen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.