- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren geleden door niek1992.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 januari 2011 om 09:06 #284490
Hey allemaal ik ben Koen 17 jaar en ben net nieuw op het forum 😛
Toen ik 16 was ben ik meteen begonnen met brommer rijden alleen wel met een Peugeot Speedfight 😉Dit was dus mijn eerste scooter een Speedfight 2. Later kawasaki groene kappen erop gezet en racestuurtje. Hij reed 85-90 tot dat me hele cilinder naar de klote ging + krukas :'(

Toen was ik er klaar mee met die scooters en heb voor een prikkie een citta gekocht met alles er op en eraan voor 75 Euro. Jamai en ik hebben hem aan de praat gekregen want dat ding lag al 5 jaar bij iemand in de tuin te rotten.
Helaas hier geen foto van maar die Citta heb ik ook weer snel weggedaan.
Toen bijna half jaar met de fiets gereden en toen kwam de legendarische CIAO 😀
Had deze Ciao bij iemand opgehaald voor 400. Heb van Aapie witte 5 spakers gekocht en ik had er toen nog een Homoet onder hangen die had ik op marktplaats gekocht, alleen het was een Citta model 🙁 maar door wat aanpassingen kregen we hem evengoed eronder.

Nu rij er ik weer even tijdelijk met standaard uitlaat omdat de Homoet wordt verkocht.

Nu bezig met nieuwe setup wat ik er onder ga zetten samen met Mike van het forum =)
-43 mm Polini
-Carters bewerkt
-Gianelli Citypower
-Vario Malossi+90mm
-1313 del carb+malo filterDaar komen vast en zeker nog foto’s van 😉
28 januari 2011 om 09:12 #467865Hee Koen,
ziet er goed uit!
wat wil je voor die homoet hebben?
pm maar eff,ben je met mike bezig of met Jamai;)
Gr. adriaan28 januari 2011 om 09:18 #467866Alletwee maar dat nieuwe setup ga ik met Mike doen die in de daalmeer woont 😉
Maar die Homoet wordt waarschijnlijk aan ewous verkocht voor 75 tenzij jij er meer voor wilt geven 😛
28 januari 2011 om 09:22 #467867Ik woon niet in Daalmeer slechterik!:smack
Leuk trouwens dat je nu een perso hebt!;)
Mike28 januari 2011 om 09:33 #467868Tuurlijk dat is echt wel daalmeer hoor en hoe wilde je het anders noemen??
28 januari 2011 om 13:59 #467876zo ook maar een persootje gemaakt :D. we zullen zien hoe het gaat lopen onder je brommer dat nieuwe blokje van je.
Ga ik zeker wel effe testen voor je 😀
28 januari 2011 om 16:51 #467883in iedergeval sneller dan jou brommer Jamai;) en jij gaat helemaal niks “testen”:P dat laten we dan wel aan Ewout over.:P Of ie het daarna nog doet is een 2e:P
Koen lul, mijn huis staat officieel in de wijk van de mare “de Horn”
Mike28 januari 2011 om 16:53 #467884haha, daalmeer rulez
D(e)R(otzooi) is niks waard
Polini WEL:)28 januari 2011 om 17:00 #467885ZO is dat;)
@Koentje. Je vario systeem is betaald en onderweg :Thumb
-Malossi Multivar
-Malossi vertanding!Mooi setje koen!
Mike28 januari 2011 om 22:43 #467902Prima! 😀 jij zal wel weer gelijk hebben met je de Horn :(( Wat een kakteef 😛
Maar Jamai je hoort het D(e)R(otzooi) hahaha ik vind het een goeie 😉
En de eerste die hem gaat testen is nog altijd Mike uit DE HORN
(ik vind het Daalmeer maar maakt niet uit)29 januari 2011 om 09:58 #466692GRAPPIG!!:pest
29 januari 2011 om 10:53 #467905Ugghumm D(e) R(otzooi) :no
27 februari 2011 om 17:37 #468858Hier even een update:
Ik heb een nieuw frame gekocht omdat ik eigenlijk wel een ander kleurtje wilden gewoon ff weer wat anders 😉 Ik heb vorige week maandag samen met Mike van het forum een geel kenteken Ciao opgehaald in Amersfoort.
Het kwam goed uit want we konden ook gelijk de gecoate frames ophalen van DR-Flenny en Jamai Ik hem voor 100 euro gekocht echt een schijtprijs want echt alles zat er gewoon bij. Zelfs een contacten punten blok maar die doet het alleen niet maar ik pleur gewoon me 70 polini blok eronder 😀
Hier de foto’s van de nieuwe brommert! =)
Ik heb dus nu dat setup met Mike gemaakt dat zit er nu onder en rijd perfect!
en hardstikke bedankt Mike :lol Setup:
43 Polini + Polini HD kop
Standaard elektrisch carter inlaat uitgeveild + spoelpoorten doorgetrokken.
13/13 carbereteur + malossi filter
Gianelli Citypower
Snorkrukas
Vario Malossi + 100 mm en 8,6 gram rolletjes en Malossi vertandingIk ben bijna klaar met het inrijden van die 43 Polini en dan ken ik lekker scheuren en de weg onveilig maken =)
Zoals ke ziet bij me setup heb ik ook een Vario Malossi aangeschafd en Malossi vertanding voor 175 euro. Het trekt als een malle en het rijd nu helemaal als een monster 8) Eerst maakte hij alleen veel te veel overtoeren omdat in de koppeling de witte trekveren zaten (de sterkste van Malossi) hij maakte een pokkeherie en ik zei tegen mike we verkopen die vario weer, toen zwarte trekveren erin gedaan en toen kwam het beest tot leven
Foto’s komen eraan!
7 maart 2011 om 11:15 #469110Als ik je varionaaf nog moest reviceren, moet je hem vrijdag even aan me meegeven. knap ik hem op + nieuwe olie etc op zaterdag;). Verder even die gele drukveer bestellen, (liefst polini goud). En mischien even nieuwe groene trekveertjes halen bij theo of HV. deze waren beetje uitgerekt (merkte je met optrekken).
8 maart 2011 om 12:29 #469137Wat moest er gereviceerd worden aan me varionaaf?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.