- Dit onderwerp bevat 71 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 10 maanden geleden door mxmonster.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 oktober 2009 om 19:12 #275178
hey, ziet er goed uit,
ben nl zelf ook bezig met n citta racer.
maar nu is mijn vraag, zon zij inlaat klein carter is zo geckocht maaar
hoe zit het dan met je groot carter…. daar zit n gat in voor je carb, hoe doe je dat dan,
en je krukas moet je die ook vervangen.ik heb voor men citta racer speedengin met 80polini of 80alu, hangt van de prestaties af
maar daar zou ik eig. ook wel n zij inlaat op willen natuurlijk maar heb je dan n vollewang nodig of gwn n std kruk?18 oktober 2009 om 19:28 #275179blokkeert je voorwiel niet meteen als je een beetje remt?
als ik met mn ciao rem dan staat mn voorwiel heeel snel stil zelfs als het droog is :'(wel een mooi project :bier die wil ik wel eens zien rijden 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.19 oktober 2009 om 14:56 #266457@ citta_ian ,
ik heb een speedengine carter dus het spruitstukje is afschroefbaar en hier maak ik gewoon een plaatje op.
en kwa krukas kan allebei , heb nu ook een standaart maar ga misschien toch voor een volle wangen.@ ritze ,
remmen zal hij voor vooral wel doen 😛
het is zoiezo de bedoeling dat hij alleen met mooi weer buiten komt.
maar achter komt misschien ook nog wel schijfrem 😛 ma dat is dan weer voor later;)19 oktober 2009 om 15:27 #275184okey coowl, ga ik ook ns maken. wat voorn membraam komt daarop. gwn een van n scooter of weer speciaal simonini?
en hoe groote carb. kan er ong. maximaal op n 80?heb jij of iemandanders nog zon carterhelft?
19 oktober 2009 om 15:41 #275185zon zij inlaat cartertjes zijn moeilijk aan te komen, heb er ook bijna 1,5 jaar naar gezocht.
carberateur kan er op deze maximaal een 21.
het membraam zelf is gewoon van simonini geloof ik .19 oktober 2009 om 15:51 #275186Er werden verschillende membranen gebruikt op de zij-inlaten. Dit model heb ik wel vaker gezien bij online-shops onder de naam Polini en DR.
Het andere model is van Malossi, ik heb beide gehad. De Malossi setjes kun je o.a. bij JMPB kopen, staat in de Puch sectie.Er kan inderdaad een 21mm carb op, maar de spruitstukken zijn maar 19mm :con
19 oktober 2009 om 16:23 #27518819 oktober 2009 om 17:15 #275189@ citta_ian
dit kan ook gewoon in het kleine vragen topic enz.
bedankt,
4 november 2009 om 21:24 #275383enne nog wat gebeunt??
heb vandaag mn stink citta ook opgehaalt met die rooje.
kom binnekort nwel een keer langs bestellinkje klaarmaken.
groeten
5 november 2009 om 05:38 #266579heb er even niks meer aan gedaan , had afgelopen weekjes nog zoveel te doen , heb een nieuwe werkplaats gekregen en moest helemaal ingericht worden enz.
maar vanmiddag heb ik vrij van school , dus maar weer eens ff flink er tegenaan:lol
zie je van de week wel een keer langskomen 😉4 januari 2010 om 15:09 #275986echt super keihard!dit ziet er echt nice uit:P
heb je het spul al aan de gang?ik zat zelf ook te denken aan een schijfrem voor te maken.
je zegt dat je de schijf etc van een pitbike hebt genomen?
wil je misschien aan mij het type van de de schijf/pitbike verklappen?(scheelt mij een hoop zoek werk;) )4 januari 2010 om 15:36 #275987moet de special binnekort weer ff aanpassen 😛
citta racer is weer van de baan , onderdelen als de bandjes , veren enz zijn alweer verkocht,
ben weer met een ciaoracer bezig 😀dus heb het ook allemaal nog niet aan de gang , deze week komt als het goed is mijn nieuwe malossi 46,5 van jmpb binnen :lol
5 januari 2010 om 17:45 #276010hehe:no wat is dit nou? 😛
toch overgestapt naar een ciao? jammer;)
succes ermee man, ben benieuwd wat je er nu van gaat maken
6 januari 2010 om 12:17 #276018Ben benieuwd naar de foto’s Peter. Hoop dat dit net zo mooi wordt als dat je al op weg was met je citta project! (hmm beetje rare zin volgens mij, maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel:P)
18 februari 2010 om 16:54 #276579na lange tijd maar weer eens een update !
gisteren weer eens begonnen aan de ciao ,
had mijn pitbike op marktplaats staan en toen ma besloten er vanaf te halen en te slopen voor onderdelen ,
dus de vork kon ik goed gebruiken :lol

zal morge proberen foto’s te maken van de rest wat ik de laatste tijd nog bemachtigd heb voor de ciaoracer 😛
onderandere een malossi 46,5 van jmpb 😀

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.