Vespa-Ciao.NL
:: Mwouters91 perso

Home Forums Perso’s Projecten Mwouters91 perso

13 berichten aan het bekijken - 91 tot 103 (van in totaal 103)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mwouters91
    Topic starter

Hey,

maar dat gaat dus niet. Want bij een aero spatbord zitten de gaatjes aan de achterkant van de ronding die om de voorvorkpoot valt. Dus er is niet echt een recht stuk om te bevestigen.

gr

mwouters91
      Topic starter

Update!!!

het 1ste onderdeel van me nieuwe aanstaande blokje is aangekomen:

19mm :O

rara wat wordt mijn blokje 😛

Ook heb ik mijn dr evo blokje even gereviceerd. Nieuwe krukas erin, nieuwe pakkingen etc moet alleen de cilinder er nog opzetten 😛 Tevens ook antraciet hittebestendig gespoten 😉

mwouters91
        Topic starter

Blokje gereviceerd maar vilgens mij is de koppeling scheef?? Iemand een idee?

xDanielcitta
          Bijdrager

koppeling is volgens mij zo krom als een hoepel

beunhaaz
            Bijdrager

maar volgens mij kan er niks kroma an de koppeling?

mwouters91
              Topic starter

@daniel ja dat denk ik ook idd 😛 Want de krukas is nieuw en je hoort ook dat hij bij elke omwenteling op het zeflde punt geluid maakt.

@beunhaaz wrm kan er niks krom zijn aan een gietijzeren koppelingshuis dan volgens jou?

Martino
                Moderator

Pak je koppelingshuls eens en rol deze over een glas plaat heen en kijk of dit netjes gebeurt. Ook je koppelingsbus in de naaldlager kan wat geruimt zijn waardoor het lijkt dat deze krom is.

beunhaaz
                  Bijdrager

Dat lijkt me logischer :P. Want dan zou er ergens iets bewerkt zijn. Want ze komen wel fabrieksaf recht. Zolang je daar niets aan bewerkt blijven ze recht. (Velgen toch ook?)

Anoniem

Gietijzer buigt niet, dat breekt 😉 Zoals Martino zegt zou ik inderdaad naar het busje/lager kijken waar de koppeling op de krukas zit, want dat is eigenlijk de enige plaats waar zo’n slinger vandaan kan komen

mwouters91
                      Topic starter

Hey,

ik krijg morgen ofzo 2 andere koppelingen hopelijk is het met 1 van deze andere opgelost. Er zit idd wel wat speling als ik met de bus in het naaldlager beweeg. Deze kan een heel klein beetje op en neer in het geheel zegma. Ik zal morgen ofzo eens kijken na het werk of ik met een andere koppeling beter resultaat heb. Op dit moment kan ik gewoon niet harder dan 50 rijden omdat de brommer dan echt hard trilt en je een hard schuurgeluid hoort. Erg raar allemaal. Om te checken wilde ik hem zonder koppeling starten maar heb geen stuk waardoor ik een 13dop op me boormachine kan zetten xD

gr

VespaAvanti
                        Donateur

Dat koppelingsprobleem krijg je als je segmenthouder gaar en uitgeslagen is, koppeling zelf is niks mis mee.

mwouters91
                          Topic starter

Hey,

nee dat klopt niet 😉 Segmenthouder is gewoon nieuw zoals de segmenten en trekveren zelf 😉

gr

mwouters91
                            Topic starter

Brommer verkocht 😉

13 berichten aan het bekijken - 91 tot 103 (van in totaal 103)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.