- Dit onderwerp bevat 102 reacties, 17 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door mwouters91.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 september 2011 om 17:42 #489774
hier de koplamp, en het snelgas setje wat er op zit nu (Lusito). De koplamp is er een voor een puch maxi. Ik vond deze wel leuk omdat die redelijk klein is en chroom ook. Alleen het bevestigen wordt me een beetje een raadsel met dat cross-stuur. Eigenlijk ben ik klaar met de brommer er kan niks meer aan gedaan worden. Hij is zoals ik hem wilde hebben toen. Ik kan nog van alles aan het blok verandere maar denk dat dat geen goed idee is met de politie hier, toch wel veel controles. Iemand een idee wat ik nu kan doen haha 😛
27 september 2011 om 17:20 #49002418 november 2011 om 19:25 #46395718 november 2011 om 19:30 #46395119 november 2011 om 17:51 #491050Ik heb nog wel een tip voor die warmloper.
Monteer een koelkapje op je cilinder, ik zie hem namelijk nergens zitten op je foto’s.
Misschien is een grotere cilinderkop ook niet verkeerd voor extra koeling.
Succes met je voorvork ik ben benieuwd.20 november 2011 om 13:29 #491062had je er geen koelkapje erop ofwa?
want zonder kapje gaat de cilinder echt wel stukDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.20 november 2011 om 13:35 #491064
AnoniemDat probleem ook weer opgelost 😀 xD
20 november 2011 om 22:01 #491068ja ik ga eens een nieuwe koelkap halen idd zowiezo al, want de vorige was overleden (scheuren en dergelijke). Voor de rest dus ook een grotere sproeier en ritze gaat de cilinder voor me honen. Nieuwe zuigerveren erop en dan moet ie eig weer goed zijn!
gr
22 november 2011 om 09:43 #491073heb al weer van alles binnen!
o.a. een koelkapje, sproeier, nieuwe zuigerveren, andere bougie, en een koppakking
Morgen of overmorgen verwacht ik nog een leuk extra pakketje namelijk: Blauwe led zwaailampen wat de politie in hun grill heeft zitten! Haha wordt lache deze komen er ook op en worden aangesloten op een kleine 12v accu van een scooter. Deze moet alleen weggewerkt worden achter mijn zijkap. Dus eerst nog een scooter accu vinden die daar past (even opmeten welke ruimte ik heb)
ik hou jullie op de hoogte!
4 december 2011 om 10:07 #461864Updateje,
volgende week gaat de cilinder op de post naar Ritze. Hij bekijkt hem eens goed en zal dan ff honen e.d. Nieuwe zuigerveren zitten erbij dus de compressie moet weer goed komen he 😛 Ook ben ik bezig met de onderdelen van mijn telescopische voorvork maar daar heb ik nog geen foto’s fan maak ik strakjes. Verder ben ik ook met mijn ninja uitlaat bezig geweest daarkomen dalijk foto’s van! Als er iemand nog wat leuke tips ofz heeft voor mijn brommer hoor ik het graag, want ben een beetje uitgepoept wat betreft veranderen nu haha 😛
gr
4 december 2011 om 22:32 #4902538 december 2011 om 12:42 #490564heey,
ik heb je de cilinder gepoetst en ook de zuiger even gedaan.
tevens heb ik de zuiger en cilinder op een blok gezet en even met de accu boor even handmatig de zuiger op en af laten gaan met flink wat olie erin, dus het ergste is achter de rug.ik heb ook even een kop erop gezet om te kijken of die compressie heeft en dat heeft die.
toen maar even een pijp,bobine en carb eraan gemaakt om hem toch even te horen lopen.en hij doet het, startte vrijwel meteen, dus ik zie geen problemen.
moet alleen weer heeeeeel rustig even warm rijden en niet te hoog de toeren in gaan.filmpje post ik strax wel even
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.8 december 2011 om 16:37 #491269Hey,
haha toen nog maar ff een pijp en cdi en carb haha. Ik wacht het filmpje eens af ben k wel benieuwd na!
gr
11 december 2011 om 08:19 #491323het beloofde filmpje
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.11 december 2011 om 08:38 #491324Blokje loopt best lekker 😉
Niet bang dat het blokje uit de bankschroef trilt? 😮 En met boormachine start hoef je de decomp niet te gebruiken 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.