- Dit onderwerp bevat 102 reacties, 17 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door mwouters91.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 juni 2011 om 07:03 #487768
Boh echt vet 😛 haha Thanks ziet er zeker goed uit!
23 juni 2011 om 09:48 #456032hey het is bijna zover.
slotspeling gemeten : 2.34mm
zuigerveer 2 : gebroken
cilinder: minmaal bekrast, toch nog wat van kunnen maken
nieuwe schroefdraad m6 in het carter.uitlaat spruitstuk geschuurd

nieuwe hoon sporen

totaal plaatje

bewerking cilinder
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.23 juni 2011 om 09:59 #455722Hey,
ziet er toch goed uit he. Alleen dan nog reviseren en die nieuwe zuigerveren er omheen en in elkaar zetten he.
Super bedankt!!!!
gr,
Michael
23 juni 2011 om 14:30 #487814hey man ik heb het cp blok ook even geveild voor een 50cc snel

trouwens ik heb ook deze cilinder nog liggen:
50cc std maar getuned, nooit mee gereden dus weet echt niet wat die doet.
aangepast:
uitlaat poort
main spoelers iets veranderd
2 boosters bij geslepen
+ sleuf in de zuiger.dit zou je kunnen vergelijken met een 50dr
mag je hebben voor 10 euro kijk maar (voor bij het cp blokje)
Link naar Mijn collectie / Projecten.23 juni 2011 om 19:45 #487833klaar, morgen komen ze jouw kant op.
als je gewent bent om zonder compressie te rijden, en je denkt dan: t`gaat best wel hard.
dan ga je straks lol hebben 😉ene snelle blok voor mijnheer

Link naar Mijn collectie / Projecten.23 juni 2011 om 20:12 #487834OOOOOh lekker geak xD. Haha super bedankt!!. Ja ik was idd wel gewend om zonder compressie te rijden dus dan zal ik wel lol hebben idd. Ik heb toevallig sproeiers 64-67-68 toen strakjes nog gehaald dus dat zit wel snor. Echt super gaaf en super bedankt man 😉 Moeten snel eens samen wat gaan rijden met Fons natuurlijk erbij he!!
gr,
Michael
24 juni 2011 om 21:48 #487875Nou, voor zover het blokje. Ritze heeft alles gedaan wat hij kon echt super netjes geworden. In de loop van de week zal ik het ontvangen. Vandaag nog even wat sproeiers gehaald, anders snelgas een nieuwe bougie. Ook nog een bestellingkje gedaan bij mop shop: chromen voetstepjes, lichtgevende bougiedop 😛 (eens zien of dat werkt :P) een handige doos van malossi voor je sproeiers in te bewaren en een nieuwe kap voor over het vliegwiel. Ik zal zo snel mogelijk weer foto’s natuurlijk maken als alles er is. Voor de rest wacht ik nog op een belletje van cycle shop in Heerlen, hier heb ik een spuitbus backlight spray besteld en keerringen voor me voorvork.
gr,
Michael
28 juni 2011 om 18:25 #48796028 juni 2011 om 18:41 #487961Special features op de brommer op een rijtje:
Tuned blokje (By Ritze)
Nieuwe Proma cc
Malossi Mhr Multivar
Zwart achterlicht
Aerox carbon headlight
Racestuur met clamp
Lusito handgrepen
Speed7 en Lusito snelgas
Aero spatbord
—————————-Nog te doen:
Spatbord beter bevestigen
Beschermkapje voorvork nieuw vinden
Lusito snelgas monteren
Letters op de banden wit maken
Eventueel nieuw kabelgootje30 juni 2011 om 08:11 #488020UPDATE:
Net nog eens gestart met lekkere frisse benzine 😛 Hij loopt iig redelijk netjes stationair alleen hij reageert toch wat te vet voor mijn gevoel op het gas ook veel rook 😛 Denk dat de sproeier toch wat kleiner kan zit nu een 72 in. Straks eens een filmpje maken dan kunnen jullie eens beoordelen. Voor de rest gister nog ff een gele malossi drukveer erin gezet met groene polini trekveren. Ook de gewichtjes aangepast van 8.0 naar 5.5 grams. En dan eens benieuwd wat er gaat gebeuren he 😛
gr,
Michael
30 juni 2011 om 08:44 #48802130 juni 2011 om 22:40 #488040mooie si! klinkt lekker:D
1 juli 2011 om 04:57 #488043had een beetje te grote sproeier maar loopt nu met 67 een heel stuk beter he 😛
nu wachten en inrijden, totdat je eens echt volgas kan gaan 😛De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 juli 2011 om 07:06 #488044hey peter bedankt! Ja ik zal maar niet over jou ciao beginnen want dat is gewoon belachelijk 😛 Al die gepolijste onderdelen. Misschien tipje voor het polijsten hoe en wat?
ritze ja idd ff lekker inrijden nu 35 max zoiets af en toe ietsje meer gas geven en dan moet dat goed komen he 😛
gr
13 september 2011 om 17:32 #489770hey,
na een tijdje niks te hebben gedaan vanwege geen tijd en zin ben ik toch weer bezig. Ik zit met een probleem dat hij trilt vanaf 40-45 km/h. Dit blijkt dus de koppeling te zijn die scheef is, volgende week ofzo ff een nieuwe kopen. Voor de rest ff wat foto’s hoe hij er nu bij staat.
Ik zal strakjes nog ff foto’s posten van o.a. de koplamp die ik wil gaan plaatsen.
gr,
Michael
p.s. als jullie nog ideeën hebben hoor ik het graag over verbetering enz of over blokjes als je leuke dingen hebt liggen e.d.
Ik zoek nog de beschermkap zoals op de laatste foto mist (stukje waar de tyrips zitten) Heb je er ene laat me wat weten!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.